niedziela, 14 sierpnia 2016

happy

Czas wakacyjnych wojaży trwa w najlepsze. Ja odhaczyłam w lipcu dłuższy pobyt nad polskim morzem. Warto było po 9 latach znów przeprosić się z Bałtykiem, bo i pogoda okazała się łaskawa, i sinice tu gdzie byłam nie szalały, i towarzystwo dopisało, i smażona rybka wygrała z golonką i szaszłykami (brawo dla kucharza:)), i piękne zachody słońca było mi dane kontemplować, i wiele uśmiechniętych i życzliwych twarzy widziałam...i co najważniejsze: żadnych Hunów, Kiepskich i innych jaskiniowców, którzy sikają pod siebie, nie spotkałam. Ale być może widziałam tylko to co chciałam widzieć  i dlatego jestem szczęśliwa ;)









 foto - PAULINA 

A Wy gdzie spędzacie urlopy? Dajcie znać w komentarzach.
Pozdrawiam ciule i do następnego ;)

47 komentarzy:

  1. Ja góry zaliczyłam, raczej wypoczynkowo niż wyczynowo /Ustroń, trochę rehabilitacji/.
    Piękne zdjęcia, piękne morze i Ty piękna. Masz rację, trzeba widzieć to co się chce, to nam daje szczęście.
    Masz cudną sukienkę. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gór zazdroszczę, bo prawdę mówiąc wolę e bardziej niż morze ;)
      odwzajemniam pozdrowienia..

      Usuń
  2. I love the details. Very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka :) Wyglądasz w niej zjawiskowo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie czytać takie pozytywne posty, bez maruderstwa i narzekania.
    Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka, piękne miejsce, piękne zdjęcia <3
    Wyglądasz rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wpasowujesz się w Morze i Zachód, więc myślę że warto było podać sobie z nimi rekę na zgodę :-) Patrzę na Ciebie jako Kobietę piękną i choć bez większego uśmiechu na twarzy, to myślę że z uśmiechem w sercu. Naprawdę to czuć. Albo to ja mam tak wygórowane wychwytywanie aury ludzkiej. To był Twój czas tam i wtedy, dopełniłaś całości.
    Mocno całuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez uśmiechu, ale z uśmiechem w sercu - bardzo dobrze to ujęłaś :)

      Usuń
  7. ale cudowny zachód słońca ♥

    już od 5 lat nie widziałam Bałtyku..

    The White Print Blog
    CGrabowska's Instagram
    SNAPCHAT: CGRABOWSKALIVE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to długo, ale z drugiej strony lepszy niedosyt niż przesyt ;)

      Usuń
  8. Piękne klimatyczne zdjęcia. Aż chciałoby się być teraz na plaży, niestety w tym roku nie było mi dane. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, może za rok uda Ci się :)

      Usuń
  9. O wow, przecudnie wyglądasz w tej sukience i jak dopasowała się do Twojej sukienki natura albo Ty do niej. Fantastycznie. Ja uwielbiam morze - nad Bałtyk jeździłabym częściej gdyby nie była to taka loteria, ale ostatnie 3 lata zaliczyłam pod rząd, choć super pogodę miałam tylko raz. W tym roku zaliczyłam nawet dwa wyjazdy i obydwa niestety pogodowo w kratkę. Na wszelki wypadek obowiązkowo jakieś ciepłe morze zawsze jest w planach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udało mi się osiągnąć harmonię między naturą i strojem :)
      to prawda, polskie morze piękne, ale nie nikt nam nie da gwarancji słonecznej pogody, którą mamy w ciepłych krajach.

      Usuń
  10. Kolorowa i egzotycznie wyglądająca sukienka na tle zachodzącego słońca, piękne letnie zdjęcia wyszły. Chciałoby się zatrzymać chwile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałoby by się... foty troszkę w tym pomagają :)

      Usuń
  11. Piekne zdjęcia! Ja w tym roku nie mam urlopu... Niestety - odbiję innym razem :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez urlopu? no niestety czasem tak bywa..

      Usuń
  12. Ja już nie pamietam, że na wakacjach byłam:(
    Wybrałabym się jeszcze gdzieś we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze zdjęcia :-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka, kolory świetnie ze sobą współgrają! ;)
    Cieszę się, że udało Ci się spędzić cudowne wakacje nad polskim morzem.

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bałtyk jest cudowny! Twoje zdjęcia również, a Ty wyglądasz niesamowicie w tej sukience!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem zachwycona sukienką - jest piękna! a tło podkreśla całość :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. piekna sukienka!


    pozdrawiam
    PatriszjaFashion

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sukienka! Stylizacja idealna na romantyczny wieczór we dwoje :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham morze, moje kiedyś strony :) za którymi tęsknię. Super romantyczne fotki! Przepięknie Ci w tej sukni!!! )

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna jest ta sukienka. Na wakacje wybieram się dopiero gdzieś w październiku.

    OdpowiedzUsuń
  21. A maxi dress is the perfect style to wear at the beach!

    Bella Pummarola

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukieneczka jest cudowna! Uwielbiam takie klimaty <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wakacje jeszcze się by mi przydały! Te widoki :)

    Dziękuję za odwiedziny,
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  24. ja juz dawno po wakacjach - nad morzem byłam w czerwcu,
    ale na Twoje wakacyjne zdjęcia patrzy się z przyjemnością
    piękna sukienka
    pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja właśnie jestem na wakacjach w Polsce ��

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ piękne widoki! Dawno nie byłam nad polskim morzem i pewnie dlatego nie wiem, że jest takie piękne! Oczu nie mogę oderwać od tych wspaniałych kolorów zachodzącego słońca :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Such an amazing look!
    xo, Jane
    http://www.fitfabfunmom.com

    OdpowiedzUsuń
  28. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  29. Gorgeous photos

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę wypadu nad morze! Piękne zdjęcia :)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz. Cudowna fotorelacja, aż chcę się tam być! Ja uwielbiam polskie morze, ale latem nie mogę sobie pozwolić na urlop,ewentualnie weekend, ale dobre i to! Mieszkam na Mazurach,wiec powiedzmy,ze ja ciągle na wakacjach(: Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczną masz sukienkę. Ja chyba szybko nad morze nie pojadę bo moja mama uważa że nie będzie się rozbierać przy innych .

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie ważny.