piątek, 26 sierpnia 2016

fashion weeks - september 2016

Schyłek lata.. Nie działa na mnie tak niepokojąco jak wiosna. Gdy wiosną nigdy nie wiem w co się ubrać, to jesienią odkrywam nowy, mniej asekuracyjny obieg dla tej części garderoby, którą wcześniej traktowałam 'z góry'. Zrelaksowana wyobraźnia nie płata figla, nie odsyła do bezpiecznej szarości, nie kręci nosem na widok nowości, nie kurczy się na myśl o nadchodzących wrześniowych chłodach. Jest ok.
Lubię ten czas.











Wrzesień to ważny miesiąc dla całego świata mody ze względu na odbywające się 4 najważniejsze tygodnie mody.  Oto ich harmonogram:
Nowy York   - 07-15 wrzesień
Londyn         - 16-20 wrzesień
Mediolan      - 21-27 wrzesień
Paryż            - 27 wrzesień - 05 październik

Kto będzie mógł oglądać na żywo pokazy - ten szczęściarz. Innym pozostają relacje medialne i nadzieja, że z nami czy bez nas: będzie się działo ;)

Pozdrawiam ciule i do następnego.

19 komentarzy:

  1. Ja chyba nawet wolę jesień, bo przynajmniej mogę ubrać więcej niż jedną warstwę i nie rozpuszczam się w 3 min po wyjściu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3
    Piękne jesienne kolory

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ciekawie prezentujesz się u schyłku lata !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne look! kocham jesień.

    choć polecimy do Nowego Yorku! Marzy mi sie fashion week tam....

    The White Print Blog
    CGrabowska's Instagram
    SNAPCHAT: CGRABOWSKALIVE

    OdpowiedzUsuń
  5. na fashion week chcialoby się pojechac! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak fajnie napisane, tak zareklamowałaś nadchodzącą jesień, że nie żal lata:), choć ja to lubię się wygrzewać na słońcu. Co do modowego miesiąca, to niestety mi nie dane będzie przyglądać się na żywo. A Twoja energetyczna oryginalna stylizacja przypomina mi, że już czas wskoczyć w coś retro, choć w głowie tłoczą mi się dziesiątki pomysłów, to czau na wykonanie jak na lekarstwo niestety...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful colors, I love yellow. I'm your new GFC follower # 115 if you want, come to my blog ♥

    https://teresaemme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe spodnie! A druga sprawa to przepiękna bluzka, idealnie dopasowana. Nie lubię żółtego koloru, a tutaj mi się bardzo ta żółć podoba :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj jak ja bym chciała to zobaczyć na żywo :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Great outfit! <3


    www.luciagallegoblog.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great look dear
    Hope you have a great time prepping for the holidays…
    http://sepatuholig.blogspot.com
    IG @grace_njio

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie ważny.