piątek, 11 grudnia 2015

na gwiazdkę - retro & vintage

Grudzień to czas miłych niespodzianek, prezentów i gwiazdkowych podarunków. Każdemu, kto jeszcze poszukuje inspiracji - dedykuję ten wpis, coby więcej radości było w dawaniu, a mniej stresu w poszukaniu ;) I tak powstał jeden z moich ulubionych postów.
życzę przyjemnych inspiracji;)

DREWNIANE AKCESORIA DO DOMU

1. szafka na klucze klik, 2. chlebak klik, 3. przybornik na długopisy klik, 4. pudełko na herbaty klik


ZEGARY 

1.zegar dzieci klik , 2. zegar na łańcuszku  klik, 3. zegar klik


 STYLOWE PUDŁO
 pudełko na kapelusze lub inne gadżety klik 


SZYDEŁKOWY KOŁNIERZYK
czarny klik, biały klik, beżowy klik,


BIŻUTERIA  

1. kolczyki glamour klik, 2.zegarek klik,   3.broszka klik, 4. kolczyki klik


ŚWIECZNIKI
1. komplet ozdobnych świeczników  klik, 2. brzozowe klik, 3. szydełkowy klik, 4. stare drewno klik


PORCELANA
1.kubek klik  2.naczynie do tarty klik, 3. patera klik, 4. zestaw do soli i pieprzu klik



KUBEK 'BOGINI PIĘKNA'


1. klik, 2. klik


OZDOBNE PODUCHY
1. klik  2. klik 3. klik  4. klik

Coś Wam spodobało się? Komentarze mile widziane.. :)

34 komentarze:

  1. Ale świetne rzeczy na prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naczynie na tarty jest przepiękne! Chętnie widziałabym takie u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja u siebie chętnie bym go widziała, mając takie cacka większa przyjemność w gotowaniu dla rodziny :)

      Usuń
  3. Fajne rzeczy, te drewniane akcesoria bardzo mi się podobają...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaaakie to wszystko .. hmm słodkie, wysublimowane, takie kurczę bajkowe, z innego świata, epoki wiktoriańskiej?? Zwłaszcza zegar numer 1 i biżuteria numer 4. Prababcia miała trochę "klebebilder'ów" - takich właśnie papierowych obrazeczków:

    http://www.hansajenny.ch/kulturzentrum/ausstellungen/oblaten.html

    http://zauber-garten.blogspot.com/2012/01/oster-bugelbilder-anhanger-und.html

    Widzę że to na e-bay do dziś można kupić ;)

    http://www.ebay.de/bhp/glanzbilder-weihnachten


    No to pudło na kapelusz to by mi się przydało, ojj tak, a dokładnie to kilka takich pudeł nawet ;). Sama sobie raczej nie kupię, ale jakby mi ktoś sprezentował to z otwartymi ramionami i uśmiechem na twarzy przyjmę :D

    Bardzo fajne przedmioty, a kubki to już bezkonkurencyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spory wybór na e-bay, takie cudeńka mają swoich odbiorców i dziś :)
      bajkowe te akcesoria różnej maści, pewnie dlatego je publikuję, a przygotowując posta na chwilę odpłynęłam ;)
      życzę, żebyś znalazła upragnione pudło na kapelusze pod choinką i niech się na jednym nie skończy ;)

      Usuń
  5. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne propozycje :) Kilka z nich chętnie sama bym zakupiła. Mam nawet podobny wisiorek w kształcie zegara, jest świetny i dobrze zrobiony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy i jednocześnie fajne pomysły na prezenty:)
    Ten drugi świecznik jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, takie świeczniki i lampiony bardzo umilają wieczorny relaks w domu :)

      Usuń
  8. Uwielbiam vintage, a Twoje propozycje bardzo przypadły mi do gustu :)
    Mam prawie identyczny dworcowy zegar w domu, kocham go :D
    Świetne gadżety, a kubeczki słodkie :)

    Miłego weekendu!!
    Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Decupage inaczej niż zwykle, nie przesadzone, chociaż to całkiem nie mój styl, ale przedmioty ładne, no może bym się ucieszyła ze szkatułki na biżuterię, bo tych nigdy za dużo, poduchy super, mogą całkowicie zmienić wystrój wnętrza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely post! I am new follower and hope you can follow me too) xx

    OdpowiedzUsuń
  11. ten chlebak i brzozowy świecznik są fantastyczne ! ajćććć uwielbiam takie rzeczy- trochę nawiązują do stylu angielskiego, ale mnie wlasnie co raz bardziej do takiego stylu ciągnie :)
    wiosną bedziemy urządzać swoją sypialnię, więc na pewno skorzystam z inspiracji :D

    Kubek "codziennie buszę się piękniejsza, ale dzisiiaj.... " jest czadowy ! hahahaha :)

    udanego weekendu kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności! Ja już mam dla wszystkich prezenty, teraz tylko muszę je zapakować :)

    Zapraszam na mój nowy adres: www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. zegary są cudowne :)cieszą się że takie rzeczy wracają do mody :D

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam do siebie gdzie do zgarnięcia jest kawaiibox

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne propozycje, bardzo lubie taki styl, nie przytlaczajacy, ale ozdobny i mily dla oka. Moja siostra ma cale mieszkanie w takim stylu. Osobiscie uwielbiam poduchy, przygarnelabym tez kolnierzyki i broszke oraz pudelka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne są dekoracje do domu w takim stylu, cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne wszystkie :)
    zapraszam :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. drewniane akcesoria, poduchy, świeczniki - mogłabym dostać. to są takie też jakby nie było dość uniwersalne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe rzeczy, wszystko mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już prezenty praktycznie mam, ale pomysły bardzo fajne i może kiedyś z nich skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak bardzo lubię wszystkich rodzajów świeczniki .... jeeju, jakie są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pudełko na herbatę, zegarek, różowa poduszka, kwiecisty kubek oraz patera to moje faworyty :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię dodatki w drewnie, szczególnie w białym kolorze z efektem postarzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie ważny.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.