sobota, 21 marca 2015

niech żyje król !

Witaj wiosno, witajcie nowe trendy:) 
Pozostawiam Was dziś z moją subiektywną listą najciekawszych trendów na najbliższy sezon. Przestudiowałam kilkadziesiąt pokazów, prezentacji zagranicznych domów mody i projektantów, po to by wyłuskać, to co najbardziej cieszy moje oko i niekiedy jest obiektem westchnień ;) Domyślam się, że nie każdy znajdzie tu własną inspirację, gdyż ja stawiam przede wszystkim na klasykę, z niewielką domieszką awangardy i nowoczesności. Pod względem kolorystyki przeważa biel i pastele, gdyż to one najbardziej trafiają w mój gust. Ponadto jestem fanką podkreślonej talii, stąd u mnie duży nacisk właśnie na to kryterium.
Życzę przyjemnych wrażeń i pozytywnych inspiracji:)

SZEROKIE SPODNIE

1/2/3. Maiyet
1.Bibhu Mohapatra, 2/3 Elie Saab

SPODNIE TYPU CULOTTES
 1/2 Veronica Beard, 3. Celine

1. M.Missoni, 2. Maiyet, 3. ADEAM


PASTELE
 1. Elie Saab, 2. TSE, 3. Wes Gordon

1.Bottega Veneta, 2. Talbot Runhof, 3. Emilio Pucci


PASKI
 1/2. Polo Ralph Lauren, 3. Alice+Olivia

1. Emilia Wickstead, 2. Talbot Runhof, 3. Chanel

KRATKA GINGHAM
 1/2. Michael Kors, 3. Karen Walker

1/2/3. Diane von Furstenberg


FRĘDZLE
1. Osman, 2. Polo Ralph Lauren, 3. Esteban Cortazar

1/2. Isabel Garcia, 3. Sonia Rykiel


ZAMSZ I SKÓRA
 1/2. Gucci, 3. Alberta Ferretti

1. Alexander McQueen, 2. Isabel Marant, 3. Derek Lam


DENIM
 1,2. Gucci, 3. Trussardi

1/2. Tomas Maier, 3. Marc Cain


KOLOR POMARAŃCZOWY 
wielu projektantów poświęciło temu kolorowi swoją uwagę, tworząc ciekawe, energetyczne projekty.
Dałam się uwieść temu trendowi :)
 1/2. Alice+Olivia, 3. Verinique Branquinho

1. Marc Cain, 2. Verinique Branquinho, 3.


KAMIZELKI
 1/2. Celine, 3. Mugler

1. Marco de Vincenzo, 2. Brunello Cucinelli, 3. Osman

źródło: http://www.vogue.co.uk/


Jakie są Wasze wrażenia? Dajcie znać w komentarzach.
Pozdrawiam.

61 komentarzy:

  1. Szerokie spodnie, skóra, zamsz, denim i frędzle - biorę wszystko:P
    Za to spodnie culottes (nawet nie wiedziałam, że tak się to nazywa) podejrzewam, że dobrze wyglądają jedynie na modelkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przemawiają do mnie kompletnie te szerokie spodnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię wszystkie te trendy, a jutro rano post właśnie w szerokich spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. trendy trendami, ale ja do takich szerokich spodni to sie predko raczej nie przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. You are featuring fabulous looks here ! Awesome post
    Would you like to follow each other ? Please let me know
    xoxo
    Liza
    http://lizacorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szerokie spodnie zdecydowanie nie są dla mnie. :P Ciekawe inspiracje. :-)
    Pozdrawiam i obserwuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szerokie spodnie z wysokim stanem chodzą za mną od długiego już czasu. Może skoro trend je teraz wypromuje, wreszcie będę miała okazję się w nie zaopatrzyć ;).
    Natomiast kamizelki w takim wydaniu, jakie prezentują wybrani przez Ciebie projektanci... no, jakoś do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szerokie spodnie z wysokim stanem chodzą za mną od długiego już czasu. Może skoro trend je teraz wypromuje, wreszcie będę miała okazję się w nie zaopatrzyć ;).
    Natomiast kamizelki w takim wydaniu, jakie prezentują wybrani przez Ciebie projektanci... no, jakoś do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szerokie spodnie jakoś do mnie nie przemawiają, a pomarańczowego nienawidzę :D
    Poza tym kratki, paski i pastele uwielbiam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie typy spodni i kamizelki to moi faworyci <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszelkie trendy mi się podobają, a szczególnie uwielbiam pasiaki i biel :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie założyłabym szerokich spodni, lubię tylko obcisłe :) Ale podzielam Twoje zdanie na temat preferowania klasyki i delikatnych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokazałaś tu w zasadzie wszystko co lubię!

    OdpowiedzUsuń
  14. wręcz nienawidzę szerokich spodni :o

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie modowe wpisy :) stylizacje wszystkie są śliczne :*

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie przygotowuję podobny post, zbieram się do niego już od 2 tygodni;)
    Do mnie najbardziej przemawiają pastele, paski, denim, zamsz :) Przepiękne są te szerokie spodnie, zwłaszcza z drugiej serii zdjęć :)

    Natomiast spodnie typu culotte kompletnie do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie kamizelki bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie rzeczy tutaj sa piekne i wszytskie bym przygarnela do mojej skromnej szafy ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiele takich rzeczy mam w szafie! :D Cóż za radość! Obserwuję i Zapraszam: melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie śledzę pokazów, bo w sumie nie interesuje mnie to, co jest aktualnie modne. Ale patrząc na te zdjęcia, to mam marynarkę w paski, marynarkę w kratkę, sukienkę jeansową i sukienki z elementami skóry. :D Ale tak szerokich spodni za żadne skarby bym nie założyła. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To pełnego zaopatrzenia modowego brakuje mi frędzli i pomarańczu. Chociaż na pomarańcz chyba się nie skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Trudno wybrać jeden styl i sie go trzymać skoro inne też są świetne :)
    Pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zestawienie! Zdecydowanie większość z tych trendów jest w moim stylu - frędzle, pomarańczowy, kratka, chyba tylko z tymi spodniami typu culottes mam na razie problem...Nie do końca mi się podobają w takim wydaniu :-) Ale może za jakiś czas mi się to zmieni :-) Często tak mam, że na początku cos mi się nie podoba, a potem to uwielbiam :-) kobieta zmienną jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szerokie spodnie do mnie nie przemawiają ;) ale uwilbiam ubrania w bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Powiem Ci, że ten sezon zrobił mi wielką przysługę, bo królują w nim w większości moje ulubione motywy:) I szerokie spodnie, i paski, skóra i zamsz, frędzle, i denim :) Myślę, że dla mnie tej wiosny będzie bardziej rockowo niż pastelowo :).

    Kamizelki - raczej nie tej krój, spodnie culottes - mam wątpliwości, chyba jednak się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie numerem jeden są frędzle - ale kocham je już od kilku sezonów więc nie muszę szybko inwestować we frędzlowate torebki, kurtki i inne. Generalnie większość powyższych trendów mi pasuje, no może oprócz szerokich spodni, jakoś bym się w nich chyba nie czuła. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam takie stylowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. brakuje mi troszke klasycznych uniformów z kombinezonami ktore są cudne :d. ps. szerokie spodnie wysoka szczupła dziewczyna to coś pieknego dla oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog ;)

    http://kosmetyczka-karoliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie podoba mi się ta moda na lata 70. Chyba żaden trend z tego sezonu w mojej szafie nie zagości. Poza frędzlami - je akurat uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pastele, paski i frędzle to coś dla mnie!
    Jeszcze wczoraj poszerzyłam moją szafę o piękną spódniczkę w paski!
    W frędzlach jestem zakochana!

    Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do obserwowania sama też chętnie zaobserwuję http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. jak dla mnie wszystko na tak, oprócz tych szerokich spodni - nie mogę się do nich przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Frędzle kocham! Praktycznie prawie wszystko mi się podoba, oprócz tych szerokich spodni 3/4. Przy moim wzroście 160cm wyglądałabym w takich tragicznie :-P

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie są fajne tylko bluzki w paski ;p
    http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. pastele najbardziej mi sie podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie podobają mi sie szerokie spodnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  37. Biel, pastele, krata, zamsz oraz dżins najbardziej do mnie przemawiają:)

    OdpowiedzUsuń
  38. frędzle <3 zdecydowany hit tego sezonu sama je uwielbiam ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. prześliczne zdjęcia :)

    obserwujemy?

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Swietny przeglad, lubie takie posty

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam takie przeglądy stroi :) niektóre bardzo mi się podobają, a niektóre mi się marzą choć wiem, że w wielu nie wyglądałabym dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie umiem nosić takich szerokich spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi kompletnie nie podobają się szerokie spodnie,jak dla mnie są okropne!

    OdpowiedzUsuń
  44. wybór jest dość spory, myślę, że każda z nas powinna wybrać coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Krata przemawia do mnie najbardziej :)

    imveronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Great post and amazing selection! I love the pastel colors <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Pastele I paseczki moje ulubione :) Pozdrawiam x

    www.kayilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. szerokie nogawki i frędzle <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ładnie opracowany post.
    Ja się najbardziej cieszę z powrotu szerokich spodni!
    Przecież w tych skinny wszystkich łydki oddychać nie mogą :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny post! :)
    Stworzyłam notkę o tej samej tematyce i dobrze wiedzieć, że tej wiosny będą królowały jeszcze inne trendy oprócz tych, które ja znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Frędzle to zdecydowanie coś dla mnie! Świetne inspiracje!

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam do obserwowania sama też chętnie zaobserwuję http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Wybrałas same najciekawsze hity !!! Ciekawe, różnorodnie, bo dla kazdego cos dobrego! Post bardzo mi się podoba

    Pozdrawiam serdecznie!
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie ważny.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.