piątek, 1 lipca 2016

dres - 10 zestawów

Dziś, w twórczy sposób, pochylam się nad nowym trendem, który jest tak samo kontrowersyjny, jak i ciekawy. Sądzę, że ma tyle samo, a nawet więcej przeciwników, co zwolenników. Nie widać go jeszcze zbyt często na ulicy, ale być może to kwestia czasu, a może wcale nie przyjmie się? Mowa o dresie, a dokładniej o spodniach dresowych, które przebojem wdzierają się na salony i coraz częściej przykuwają nasz wzrok w niecodziennym wydaniu, podczas bardzo stylowych eventów
 Tworząc od podstaw kilka zestawów, chciałam przekonać się, jaki potencjał drzemie w tym co dotychczas było zarezerwowane tylko dla sportowców. Zaczynając od spodni dresowych, dobierałam 'górę", obuwie i dodatki, a następnie wykańczałam całość tłem. Moim celem było stworzenie takich zestawów, w których mogłabym wyjść do ludzi, bez poczucia, że jestem dziwoląg. Dodatkowo wakacyjny luz sprzyja takim modowym eksperymentom.  W ten sposób powstały zestawy w duchu mody ulicznej oraz bardziej casualowe.
 Oto efekty mojej pracy: 




  







 






























Wszystkie zestawy stworzyłam na portalu Domodi.pl. Po kliknięciu w nazwę zestawu zostaniecie przeniesieni na stronę, gdzie są dokładniej opisane poszczególne części garderoby.

Na koniec dajcie znać w komentarzach, czy coś wpadło Wam w oko. Bardzo jestem ciekawa,  czy jest chociaż jeden zestaw, który przypadł Wam do gustu :)

Pozdrawiam ciule i do następnego :)

58 komentarzy:

  1. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zestawy świetne,można spokojnie chodzić. Fajne są takie spodnie, można je nosić na wiele sposobów.
    Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawy. Szpilki w drugim zestawie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw PARIS spodobał mi się najbardziej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice post dear. Loves.

    www.nilgunozenaydin.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice blog!
    Would you like to follow each other?

    https://mayitapink.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zestawy:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zestawy !;) Najbardziej podoba mi się UNIQUE - lubię klasykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dres kocham! To najwygodniejsza część garderoby jaką można mieć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne propozycje każdy znajdzie coś dla siebie :D Mi najbardziej wpadł w oko zestaw boho :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja spodnie dresowe do raczej w domu tylko noszę, ale niektóre z tych twoich zestawów są całkiem fajne np. Paris. Nie odważyłabym się jednak wyjść w zestawie spodni dresowych z lampasem połączonych ze szpilkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe propozycje
    Ostatnio przeglądałam w Dodomi adidasy

    OdpowiedzUsuń
  13. Te szpilki z drugiego zestawu są przecudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zestawy! Najbardziej podobają mi się drugi i szósty:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestawy mnie zachwyciły i większość była w moim goście :)
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Thank you so much! I loved the black outfit :)
    with love, KATE ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. So fab!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam wczoraj w Bershce, a tam był cały zestaw typu spodnie dresowe i do tego krótki top i powiem Ci...że wyglądało to genialnie! Aż sama się zdziwiłam :D Wyszłabym w takim i jeszcze założyłabym do tego Superstary <3 Podoba mi się to nawet, choć nie jest eleganckie i z przyjemnością wyszłabym tak do ludzi, bo pewnie to zestawienie jest wygodne :) Fajne propozycje tutaj też dałaś! :* Zapewne się przydadzą nie jednej osóbce :* Miłego dnia :* Ps. Dodaję :)

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. WIELE Z TYCH ZESTAWOW CHETNIE BYM ZAŁOŻYŁA ;)
    WWW.KONSTYLENCJA.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. podobają mi się takie zestawy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. I'm loving all these looks you've created here, girlie, you have such great taste! Thanks so much for sharing and I hope you're having a lovely day so far!

    XO,

    Jalisa
    www.thestylecontour.com

    OdpowiedzUsuń
  22. The Festival & Unique sets are great!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  23. W końcu! Uwielbiam osoby, które tak potrafią łączyć, a nie białe do białego (mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi w tej przenośni). Połączyłam kiedyś dres z koszulą, była ogromna wrzawa, a świetnie to wyglądało, no ale nie wszyscy to akceptują ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie zestawy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. The last set is amazing
    http://nuclearglitter.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. połączenie dresu z elegancją bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  27. 2 i 8 zestaw jest ładny :)
    Reszty bym nie założyła.

    OdpowiedzUsuń
  28. kombinezon z 5go zestawu jest cudoooowny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię styl sportowy. Coś dla mnie )

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice picks, I love the "style" board!

    Bella Pummarola

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice ideas)
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój faworyt, zestaw Paris. Po za tym podobają się wszystkie z czarnymi, gładkimi dresami. Generalnie dres+szpilki, podoba mi się to połączenie, ale ja bym chyba tak nie umiała :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. zestaw Uinque and boho to moi faworyci :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi się podoba większość torebek ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dres na co dzień bardzo lubię, ale głównie w wersji sukienek z dresowej dzianiny, zestawy spodnie dresowe +szpilki nie do końca mnie przekonują;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Muy buena recopilación. Un saludo.

    OdpowiedzUsuń
  37. Great styling here! Great choices of ensemble.

    http://missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  38. Dresy i szpilki to odważne połączenie, którego sama nie ubiorę, ale u kogoś mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wonderful post :)
    Kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  40. Unique jest mega!
    Zastanawiam sie nad takimi dresami. Super sety@

    www.thewhiteprint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. dres lubię, ale raczej nie połączyłabym go z eleganckimi dodatkami. Dziwie bym się czuła :/. Rezerwuję go tylko do ćwiczeń oraz pochodzenia po domu :P.
    Chociaż zestaw 2 i 3 są bardzo ciekawe. I jak tak patrzę na te zestawy i wyobrażam je sobie na modelkach to naprawdę fajnie to wygląda. Tyle, że ja to nie modelka :P
    pozdrawiam i zapraszam :)

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Dres raczej dla mnie jest sportowym ciuchem ;) Albo do chodzenia po domu. Widocznie jestem niemodna ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak wiesz lubię wyzwania i eksperymenty, ale dresu nawet po domu nie noszę, czuję się jakbym była w nim naga. Oczywiście może jakieś nowe eleganckie spodnie dresowe przykują moja uwagę, ale jak na razie skutecznie oparłam się bomberce, wiec może i spodniom dresowym też się oprę. Wolę na salonach oglądać jednak bardziej elegancko ubranych ludzi, ale oczywiście z polotem i niesztampowo:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Lovely styles. Your boho selection is perfect !

    OdpowiedzUsuń
  45. Inspirujące zestawy! Osobiście uwielbiam spodnie dresowe nosić do elegantszych bluzek :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne pomysły!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  47. Hej!
    Świetny blog! Zapraszam na mojego, jest tam post z Paris Fashion Week 2016 ! http://dembyem.blogspot.com/
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie ważny.