niedziela, 1 listopada 2015

Fashion Week Poland - dla niewtajemniczonych.


 Każdy, kto rozmyśla czasem o modzie, śledzi bieżące trendy oraz propozycje wielkich projektantów, przyzna też w duchu, że fashion week to impreza, którą przynajmniej raz w życiu warto byłoby odhaczyć. Nie chodzi o to, aby od razu kreować się na wielkiego krytyka tej sztuki, ale bardziej o to, by zobaczyć jak ten festiwal mody funkcjonuje na żywo, jak spisują się organizatorzy, jaki klimat panuje wewnątrz imprezy, kim są 'wielcy obecni', jakie emocje wyzwala pokaz na żywo, i co można podejrzeć w tak zwanych kuluarach. Fashion Week Poland to nie tylko sama impreza, ale cały koncept promowania mody i osób z nią związanych.
Wszystkim, którym uczestnictwo w imprezie wydaje się zbyt odległe lub zawiłe, przedstawiam ściągę - czyli garść informacji dla niewtajemniczonych ;)



Zbliżający się Fashion Week Poland odbędzie się w dniach 12-15 listopada w Łodzi przy ul. Łąkowej 29, w kompleksie hotelu DoubleTree by Hilton Hotel oraz klubie Wytwórnia w Łodzi.

Program 13. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland

Czwartek, 12.11
- Showroom 16:00-21:00
- OFF OUT OF SCHEDULE
14.30 - KATARZYNA ROMAŃSKA
15.00 - MOMI-KO
15.30 - KHATEGAT
16.00 - KLAUDIA MARKIEWICZ
- DESIGNER AVENUE
18.00 - ANNIS
19.00 - LA METAMORPHOSE
20.30 - GALA FASHIONPHILOPOSHY FASHION WEEK POLAND - JERZY ANTKOWIAK, MODA LISBOA

Piątek, 13.11
- Showroom 12:00-21:00
- STUDIO
13.00 - ZUZANNA KWAPISZ
14.00 - MARTA KUSZYŃSKA
15.00 - KOMBOKOLOR
- DESIGNER AVENUE
16.00 - VIOLA PIEKUT
17.00 - TUNDRA
18.00 - JAROSŁAW EWERT
19.00 - ODIO X PIECZARKOWSKI
20.00 - VIOLA ŚPIECHOWICZ
21.00 - KĘDZIOREK
22.00 - JACOB BIRGE VISION

Sobota, 14.11
- Showroom 12:00-21:00
- STUDIO
13.00 - UNVTD
14.00 - WESOŁOWSKI
15.00 - EBBY PORT – FASHIONCLASH
16.00 - CAHA
17.00 - NANKO
- DESIGNER AVENUE
18.00 - LA ROUE
19.00 - MALGRAU
20.00 - MICHAŁ ZIELIŃSKI (PROJECT RUNWAY 2)
21.00 - NATALIA JAROSZEWSKA
22.00 - POKAZ SPECJALNY – KONKURS SEAT

Niedziela, 15.11
- Showroom 12:00-17:00
- STUDIO
13.00 - GIEBUŁTOWSKI
- DESIGNER AVENUE
14.00 - PIOTR DRZAŁ
15.00 - BAJER OLA BOLA
16.00 - MARIA WIATROWSKA
17.00 - IREK GÓRSKI


Dla gości zostały przygotowane KARNETY: Silver , Gold , Platinum jednodniowe i czterodniowe;  zwykłe BILETY upoważniające do wejścia do SHOWROOM oraz  AKREDYTACJE jednodniowe i czterodniowe.

Oferta oraz ceny poszczególnych opcji przedstawiają się następująco:


KARNETY CZTERODNIOWE :
  • SILVER - Miejsca siedzące VIP (rząd 3) ,wstęp do VIP ROOM , Nocleg w hotelu *** w dniach 12-15.11.2015 r. (czwartek/piątek/sobota/niedziela) , Lunche i kolacje , Wstęp na afterparty , transfery z/do miasteczka Fashion Week , opieka concierge - 2800 PLN /osobę , 5200 PLN / 2 osoby 


  •  GOLD - Miejsca siedzące VIP (rząd 2) ,wstęp do VIP ROOM , Nocleg w hotelu **** w dniach 12-15.11.2015 r. (czwartek/piątek/sobota/niedziela) , Lunche i kolacje , Wstęp na afterparty , transfery z/do miasteczka Fashion Week , opieka concierge - 3600 PLN /osobę , 6500 PLN / 2 osoby


  •  PLATINUM -
    Miejsca siedzące VIP (rząd 1) ,wstęp do VIP ROOM , Nocleg w hotelu **** w dniach 12-15.11.2015 r. (czwartek/piątek/sobota/niedziela) , Lunche i kolacje , Wstęp na afterparty , transfery z/do miasteczka Fashion Week , opieka concierge - 4900 PLN /osobę , 8500 PLN / 2 osoby
 KARNETY JEDNODNIOWE

  • SILVER - Miejsca siedzące VIP (rząd 3) ,wstęp do VIP ROOM , Lunch i kolacja , Wstęp na afterparty , opieka concierge - 600 PLN / os.

  • GOLD - Miejsca siedzące VIP (rząd 2) ,wstęp do VIP ROOM , Lunch i kolacja , Wstęp na afterparty , opieka concierge - 700 PLN / os.


  • PLATINUM - Miejsca siedzące VIP (rząd 1) ,wstęp do VIP ROOM , Lunch i kolacja , Wstęp na afterparty , opieka concierge - 1100 PLN / os.



AKREDYTACJA CZTERODNIOWA 

Akredytacja uprawnia do przebywania w strefach: Designer Avenue – pokazy mody, Studio – pokazy mody, OFF Out Of Schedule – pokazy mody oraz Showroom – prezentacje projektantów w dniach 12-15.11.2015 (czwartek/piątek/sobota/niedziela) - 600 PLN

 

 

AKREDYTACJA JEDNODNIOWA  

 

  • Czwartek lub Piątek lub Sobota - uprawnia do przebywania w strefach Designer Avenue – pokazy mody, Studio – pokazy mody, OFF Out Of Schedule – pokazy mody oraz Showroom – prezentacje projektantów w wybranych dniach 12, 13, lub 14 listopada 2015- 200 PLN 

  • Niedziela - uprawnia do przebywania w strefach Designer Avenue – pokazy mody, Studio – pokazy mody, OFF Out Of Schedule – pokazy mody oraz Showroom – prezentacje projektantów w dniu 15 listopada 2015 - 100 PLN

     

BILET SHOWROOM

 Jednodniowy bilet wstępu do strefy Showroom: /czwartek lub piątek lub sobota/ CENA: 10 zł 
  Niedziela - Wstęp wolny



Jak widzimy w programie,w ramach trzech projektów pokazów Designer Avenue, Studio i Off Out Of Schedule kolekcje na sezon wiosna-lato 2016 zaprezentują znani polscy projektanci m.in.: Natalia Jaroszewska, Joanna Kędziorek, Michał Zieliński (zwycięzca Project Runway 2), Jakub Bartnik (zwycięzca Project Runway 1) oraz wybrani przez Radę Programową spośród wielu nadesłanych zgłoszeń: Odio x Jakub Pieczarkowski, Jarosław Ewert, Tundra, Piotr Drzał oraz Malgrau. "Jednym z ważniejszych wydarzeń 13. edycji FWP będzie retrospektywny pokaz Jerzego Antkowiaka, ikony polskiej mody i projektanta Mody Polskiej. Zostanie on uhonorowany statuetką Złotego Flaminga za całokształt twórczości". (źródło)

więcej informacji na FASHION WEEK POLAND

Każdy kto w tym roku nie zdecydował się złożyć formularza na akredytację, może to uczynić w kolejnych edycjach. 


A Wy co myślicie o takich tygodniach mody? Byliście już? A może wybieracie się w listopadzie?
Który z wymienionych w programie projektantów byłby dla Was największa atrakcją, godną wyprawy do Łodzi? :)
Piszcie, chętnie poznam Wasze opinie :)


18 komentarzy:

  1. Była dwukrotnie, wybieram się i teraz. Fajna impreza. Uwielbiam Jarka Ewerta. Niestety na jubileusz J. Antkowiaka nie dam rady, bardzo żałuję, będzimy w Łodzi dopiero od piątku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie :) Byłam jeden jedyny raz i żałuję, że w tym roku mi się nie uda. Z przyjemnością obejrzałabym pokaz N.Jaroszewskiej i V.Piekut.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkam w Łodzi i nigdy nie byłam. Wiem, szejm on mi. Teraz też się nie wybieram, jakoś mnie ta impreza nie kręci, co może wydawać się dziwne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią wybrałabym się na to wydarzenie :) Może kiedyś mi się uda.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. Aktualnie mnie stać tylko na Showroom :) Ale w styczniu jadę do Berlinu na fasion week :)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. nie bylam niestety, mam za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się czy skorzystać w tym roku, ale chyba nie dam rady :-) A w lecie byłam w Berlinie na fashion week :-) I bardzo miło to wspominam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie jakoś w tym roku FW nie przekonuje, a nawet mam wrażenie, że z roku na rok ma coraz gorszy poziom

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie byłam, ale w przyszłym roku bardzo chcę się wybrać. Niestety ze względu na pracę, obecnie nie mogę, a szkoda. Inaczej widzi się pokazy mody w tv a inaczej swoimi oczami, poza tym showroomy też mnie interesują.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak piszesz - ogólnie chociaż raz w życiu warto być, zobaczyć na własne oczy, i właśnie tylko z tego powodu kiedyś się wybiorę. Jednak jeszcze nie teraz, jakoś mnie nie ciągnie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi Młody podrośnie to wybierzemy się razem - też nigdy nie byłam, nigdy nie myślałam aby być, ale z chęcią bym wzięła udział :)

      Usuń
  11. Na żadnym fashion weeku jeszcze nie byłam, ale wszystko przede mną! Dostałam propozycję uczestnictwa w berlińskim tygodniu mody, ale musiałam odmówić. Obrona na studiach jednak jest ważniejsza :)

    Pozdrawiam,
    Gosha B.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze wiedzieć, chciałabym zobaczyć kiedyś "na żywo" takie wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam na takim wydarzeniu, jednak pewnie jest to bardzo ciekawe i fajnie byłoby to kiedyś zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałabym się w końcu wybrać na ten fashion week!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nigdy nie bylam, świetny post! oczywiście, że możesz, będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jeszcze nie miałąm okazji uczestniczyć, nigdy mi nie pasuje termin, więc ciężko ocenić. Ale lubię oglądać fotorelację ;)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie ważny.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.