niedziela, 15 listopada 2015

great comeback








Spośród licznych trendów tego sezonu każdy, bez problemu, wybierze coś dla siebie. Ja z dużym zadowoleniem przyjmuję przede wszystkim wielki powrót TWEEDu, do którego mam ogromny szacunek. Dla mnie to tkanina z historią, z duszą i z wielkim modowym potencjałem. Kojarzy mi się z garderobą naszych babć, jest ciepła, stylowa, a jej mięsisty splot charakterystyczny. Ten wełniany materiał ze szkockim rodowodem przebojem powraca do łask, o czym możemy przekonać się oglądając fantastyczny pokaz CHANEL.



Genialne widowisko. Bez dwóch zdań jest to mój ulubiony pokaz, obejrzany nie raz. Za każdym razem z tym samym zachwytem i wielkim podziwem dla Karla Lagerfelda i jego wspaniałego talentu. Karl tym pokazem dopieszcza moje poczucie estetyki, udziela mi odpowiedzi na pytanie: jak chcę wyglądać w tym sezonie? :)

Pozdrawiam ciule do następnego ;)

42 komentarze:

  1. Ten rodzaj msteriału też bardzo mi się podoba. Materiał staeszych pań i eleganckich kobiet.Twoja spódnica jest bardzo ładna i pasuję ci. Lubię twój styl- jest.prosty i elegancki.pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tweed zawsze kojarzył mi się z jesienno-zimową garderobą. Potrafi być jednocześnie elegancki, wygodny i ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie za te cechy lubię go i cieszę się, że wraca do łask. Wolę go zdecydowanie bardziej od jeansu.

      Usuń
  3. Ja też jestem wielką fanką tego materiału. Mam nawet na oku spódnice w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo tak, to cudowny materiał. W ogóle ostatnio i tkaniny i fasony sprzed epok mnie fascynują:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mnie pociąga vintage i retro.
      odwzajemniam pozdrowienia :)

      Usuń
  5. Uwielbiam tweed za miękkość tkaniny i ciepło jakie daje w chłodne dni. Dlatego podoba mi się ta spódnica.
    Pokaz genialny, chętnie i siebi widziałabym w takich wariacjach kraty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takich wariacjach i ja widzę siebie oczami wyobraźni ;)

      Usuń
  6. Och tak, ma talent! Czuję motyw kraty i myślę, że moja szafa się wzbogaci o ubrania w tym klimacie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klimat tweedowej kraty jest specyficzny, właśnie w pokazie Chanel czuć ten klimat. Mi on bardzo odpowiada.

      Usuń
  7. Tweed jest fantastyczny :) Mam kilka tweedowych spódnic i sukienek w szafie i jesienią i zimą często po nie sięgam.
    Pokaz Chanel świetny, a Twoja spódnica rewelacyjna :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że tweed wraca 'na salony' bo przez ostatnie lata był traktowany po macoszemu.

      Usuń
  8. Spódnica jest świetna, podobają mi się te przeszycia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, egzemplarz oryginalny, sprzed kilku dekad :)

      Usuń
  9. Nice Look

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    Win a GREAT Fashion Set on my Blog!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie, moda wciąż zatacza koła- gdybyśmy trzymały te wszystkie swoje rzeczy w szafie i swoje i po mamie, czy babci, to niezłe perełki byśmy teraz miały :) tylko skąd wziąć taką wieeeeelką szafę? :P hehehe

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co :*
      i dziękuję za miłe słowa u mnie :) :*
      buziaki :*

      Usuń
  11. Zachwycam się Twoją spódnicą i żakietem...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojj tak, tweed to wdzięczny materiał i jaki trwały (uff - jakie szczęście, że jeszcze takie są ;) ). A cóż tutaj więcej dodać - jest vintage- jest wspaniale, serucho znów się cieszy, aż miło popatrzeć :))). W domu mody Chanel jak zwykle wszystko takie prefekcyjnie dogłaskane :)!
    p.s. ostatnio z każdym dniem rośnie liczba ludzi, którym ślę pozdrowienia słowami Benedykta XVI ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serducho to się raduje jak się Ciebie czyta :)
      pozdrowienie Benedykta mimo, że z błędem jest bezbłędne :)))

      Usuń
  13. Nie moja bajka ale Tobie bardzo pasuje! No i Twoja ulubiona szarość :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma swoją bajkę i dzięki temu świat jest tak bajecznie ciekawy i różnorodny ;)

      Usuń
  14. Ja jednak kocham powrót do elegancji. Szkoda ze sportowa elegancja powoli znika z trendów ale szpilki i płaszcze chyba zawsze bedą pięknie wyglądać zima :)
    Buziaki

    Aspolecznee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że trendy powracają - ja to bym się bardzo cieszyła, gdybym jakiegoś tegorocznego mojego must have nie musiała kupować (no w sumie to nigdy nie muszę, po prostu chcę) tylko mogłabym go wygrzebać z czeluści szafy. Aczkolwiek krata to chyba nie do końca moja bajka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też uwielbiam tweed a pokaz jest cudny! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna spódnica:)
    Dziękuję za odwiedziny!
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  18. Pokaz boski ;)
    Mam kilka tweedowych rzeczy, ale jeszcze nie miałam okazji w nich wyjść :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię ten trend kratki i tweedowe klimaty, ale dlaczego tak szaro kochana? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne inspiracje! Biało czarne połączenie jest bardzo klasyczne.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajne nawiązanie do Chanelki! super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczna marynarka! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie wyglądasz! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, podpisuję się absolutnie pod tym co napisałaś na temat tweedu. Też uwielbiam - wszystkie te jodełki, melanże... piękne. Twoja spódnica ma ładne kolory. Ja widzę w niej potencjał na inny krój - jakby z niej zrobić taką "bąbkę"...?

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobają mi się kolory spódnicy, co prawda nie mój fason, ale Tobie dobrze :) ja tweed lubię u kogoś, sama się dopiero co przekonuję;pSandicious

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice post! Maybe we could follow each other on GFC? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog pinkrabbitbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. :-) a mi tylko brakuje jedwabnej apaszki pod szyją ;-).

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepięknie, spódniczka i marynarka wspaniała, a tweed bardzo lubię! Dziękuję za odwiedziny u mnie (Ciebie to faktycznie wiekiem swoich ubrań nie zaskoczę,ale cieszę się, że są osoby, które też mają starsze ubrania i wiedzą, co w danym momencie wyciągnąć z szafy. Ten zestaw bardzo mi się podoba. A Karl jak to Karl prawie zawsze coś pięknego stworzy...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie ważny.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.