niedziela, 19 kwietnia 2015

wiosenny miszmasz

Futrzane dodatki, tak bardzo widoczne zimą, na wiosnę wypadają z gry. Spadają na koniec kolejki, ustępując miejsca modnym egzemplarzom, z wiosennej listy must have. Tylko niełaskawa aura może być ich sprzymierzeńcem. Niestety właśnie taką obserwujemy obecnie, dlatego przeprosiłam się z futrzanym kołnierzem, szukając ratunku dla bolącego gardła.
Jeans - lubię, ale nie kocham. Kurtki, kamizelki, spódnice, kombinezony - jestem na tak. Spodnie darzę niechęcią długotrwałą. Nie noszę ich, nie kupuję, od ponad 10 lat. Tak, od dziesięciu lat:) Ostatni egzemplarz, kupiony pod koniec studiów, leży na pamiątkę w szafie i nie przeproszę się z nim, bo rozmiar już nie ten.
Długa spódnica - kocham. I cieszę się, że znów przeżywa swoje 'pięć minut', bo czuję się w niej wyśmienicie:)

Całość oceńcie sami.





kołnierz DIY, kurtka, spódnica - nn, buty-Lasocki CCC




A Wy lubicie długie spódnice? O jeans nie pytam, bo każdy lubi;)

41 komentarzy:

  1. Długie spódnice bardzo mi się podobają ale na innych. Sama w nich się nie czuję :)Ty pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za to ja bez spodni jeansowych życia sobie nie wyobrazam. Długie spódnice nosze rzadko pewnie dlatego, ze ciągle je przydeptuje :-) pozdrawia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaskoczyłaś mnie tymi dżinsami, skąd taka niechęć?
    Futrzane dodatki faktycznie wiosną/latem nie mają dla mnie racji bytu, ale z oczywistych, temperaturowych względów. Przy takiej aurze, jaką mamy teraz daję im spokojne przyzwolenie. I podoba mi się ten kontrast futrzanego kołnierza i zwiewnej długiej spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powód jest banalny, nie podobam się sobie w dżinsach. Długo szukałam idealnych i w końcu dałam sobie spokój. Kto wie, może znów ponowię poszukiwania :)

      Usuń
  4. Genialna ta spódnica!!!! I cała kompozycja dzięki niej jest też rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na manekinie wyglądają super, jednak na mnie już tragicznie :(
    Zapraszam do mnie na nowy post !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczesna "Dama z Łasiczką" ;). Pomysłowe i piękne!

    Spódnicy długiej nie mam, ale ma sukienkę, kiedyś może pokażę. Mino jej piękna jak zwykle rzadko używam, bo buty trzeba wyższe, inaczej się podepcze ect ...

    Koturny masz zajefajne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj chciałabym być tak pomysłowa jak Ty i takie pisać dowcipne posty. Ostatni wprawił mnie w bardzo dobry nastrój :) Polecam wszystkim :)

      Usuń
  7. Ja uwielbiam takie spódnice ale tylko na kimś :-D świetna kurteczka;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. You look great dear!

    Please click in the Romwe link on my post!
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/04/spongebob.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Super outfit. :) Wszystko świetnie ze sobą współgra :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna spódnica. :)
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/04/wiosennie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się zachwycam urodą, cera jest taka świetlista:) Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o cerę moją dba olejek Swedish Spa z oriflame. Polecam :)

      Usuń
  12. Uwielbiam długość maxi, chociaż ciężko znaleźć taką który nie byłaby przezroczysta lub po prostu wszyta na gumce.Twoja się bardzo ładnie układa. A z dżinsem mam na odwrót - toleruje tylko spodnie, chociaż i tak za nimi nie przepadam.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Justek ma rację - cera przesliczna!

    Ja futrzane kołnierze uwielbiam, w ogóle bardzo lubię wszelkie "futrzaki". Jeans lubię, choć gdybym miała wybierać między spódnicami/sukienkami maxi a jeansami to pewnie wybrałabym właśnie maxi dress :)
    Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  14. długie spódnice i sukienki są super - ładnie wydłużają sylwetkę i fajnie się "ruszają" ;)
    a ich połączenie z dżinsem to klasyk!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Długie spódnice uwielbiam choć głównie w lecie - niestety nie wyglądam w nich chyba zbyt dobrze:) Twoja jest fajna. A jeansy uwielbiam miłością totalną i bez spodni nie wyobrażam sobie życia.
    Pozdrawiam, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty w długich spódnicach wyglądasz świetnie, zdecydowanie lepiej niż ja :)

      Usuń
  16. Uwielbiam dżinsowe kurteczki :) super strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pozytywnie zaskoczona połączeniem jeansowej kurtki ze zwiewną długą spódnicą, wyglądasz znakomicie :) I ten kołnierz daje niesamowite wrażenie. Spódnice długie mam tylko w wersji letniej i lubię ich "przewiewność", nie wyobrażam sobie za to np. wełnianej spódnicy na sobie :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna jest ta długa spódnica :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeansowa kurtka i zwiewna spódnica to świetne połączenie ;-) świetnie się prezentujesz:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam długie spódnice:) Twoja bardzo mi się podoba i do tego jeansowa kurtka :) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam długie spódnice szczególnie latem.

    OdpowiedzUsuń
  22. oOoo proszę, chyba pierwsza kobieta, która nie lubi spodni :P hehe i nie kupuje ich aż 10 lat WOW- mega szacun! :) swoją drogą, może to i dobrze, w spódnicach bardziej kobieco wyglądamy :)
    Ja długo nie mogłam przekonać się do maxi, zawsze uważałam, że są zarezerwowane głównie na osób wysokich, a ja mały kurdupelek przecież jestem hehe ale od tamtych wakacji przekonałam się i nosiłam dumnie, także w tym roku również mam taki zamiar :) hihihi

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie linka w poście oraz baneru Romwe po prawej stronie bloga? Będę bardzo wdzięczna i jeśli jakoś będę mogła się odwdzięczyć, to śmiało pisz :)

    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  23. połączenie bieli i jeansu <3 idealne!
    ja mierzyłam kilka maxi spódnic i dobrze się czułam ale kupić nie kupiłam żadnej, czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spódnica bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam długie spódnice, czekam aż będzie jeszcze cieplej i od razu wyciągam moje egzemplarze z Szafy :) Tobie pasuują!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja niestety wyglądam strasznie w długiej spódnicy, nie pasuje mi w ogóle ale Tobie jak najbardziej:)
    Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam długie spódnice <3
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. obłędna maxi!! Podoba mi się jej zestawienie z katanką ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice pics dear, beautiful blog, i wait for mine, follow me on gfc and i Follow you back, kisses

    OdpowiedzUsuń
  30. Piekna spodniczka, swietnie to wszystko razem polaczylas :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe połączenie, kurteczka sliczna <3

    Życzę miłego wieczorku i z przyjemnością pozwolę sobie zaobserwować ;-)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Długie spódnice :D moje już czekają na lato

    OdpowiedzUsuń
  33. ja niestety jestem za niska do maxi :( ale strasznie mi sie podobaja!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie ważny.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.