wtorek, 11 sierpnia 2015

tygodnie mody / wiosna - lato 2016

Dokładnie za miesiąc o tej porze będziemy śledzić modowe propozycje wielkich tego świata. Poznamy nowe projekty na wiosnę i lato 2016 roku. Harmonogram tygodni mody jest następujący:
Nowy Jork        - 10 - 17 września,
Londyn             - 18 - 22 września,
Mediolan          - 23 - 28 września,
Paryż                - 29 września - 07 październik

Zanim jednak zaczniemy śledzić kolejne trendy, warto przeanalizować efekty pracy projektantów i domów mody, odnoszące się do zbliżającej się coraz szybciej (także za sprawą suszy) jesieni oraz zimy. We wrześniu postaram się przygotować mój subiektywny przegląd jesienno-zimowych kolekcji, a dzisiejsza moja propozycja, ciut bardziej awangardowa, niech zwiastuje ochłodzenie, bo lata w tej postaci mam już serdecznie dość ;)








 
Czy macie swojego ulubionego projektanta?

58 komentarzy:

  1. Ale mi się podobasz, super kroje, super kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ale kolorami to Ty najlepiej rządzisz ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję, chciałam, żeby tak wyszło, skoro tak piszesz, to oznacza, że mi się udało :)

      Usuń
  3. Pięknie jest, genialna kamizelka - sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kamizelka vel letni płaszczyk, zgrabnie wygladasz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Asiu, wybrałam najzgrabniejsze zdjęcia ;)

      Usuń
  5. Genialna stylizacja, cudownie w niej wyglądasz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło czytać takie pochlebstwa ;)
      także ślę pozdrowienia.

      Usuń
  6. Świetny pomysł na ciekawą, oryginalną stylizację.
    Można nosić na dwa sposoby: jako sukienkę i jako narzutkę/kamizelę.
    Piękny ma kolor i fajnie zestawiłaś ją ze spodniami i kopertówką.
    Bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można nosić na dwa sposoby, gdyż docelowo jest to sukienka ;)
      cieszę się, że się podoba.

      Usuń
  7. Obyś miała rację, bo ja już tez upałów mam dosyć. Piękna kamizelka i eleganckie dzwony:). Ja już przeglądałam trendy jesienne na potrzeby mądrych zakupów podczas wyprzedaży, ale lubię Twoje teksty i spostrzeżenia wiec czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he, przypomniało mi się ostatnie zdanie. Chyba rzeczywiście zadziała, bo popadal dziś deszcz i temp spadła o dobre 8 stopni. Jak przyjemnie :)

      Usuń
    2. poważnie? czyli jednak Pan Bóg wysłuchuje moich modlitw ;) bo dość tego, co tu się wyprawia z tymi temperaturami.

      Usuń
    3. Poważnie poważnie, ale dziś znowu upał :( - jednak miło było wczoraj oddychać takim świeżym powietrzem , choć jedno popołudnie:)

      Usuń
  8. Piękna jest ta kamizelka, ma wspaniały kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor urzekł mnie od razu, gdy ją znalazłam, bo sam materiał już trochę mniej ;)

      Usuń
  9. Jak zwykle oryginalnie i z klasą, a ten kolor jest po prostu niesamowity:) Paznokcie równie zacne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zwykle oryginalnie i z klasą ? wow, to szalenie miły komplement, bo ja oryginalności to raczej zazdroszczę innym;)

      Usuń
  10. Co do projektantów, to mam kilku, zacznę od naszych krajowych - Dawid Woliński, Ewa Minge, Tomasz Ossoliński, najbardziej jednak podziwiam Roberto Cavalii, jego pracę zachwycają mnie, lubię też zwariowane pomysły Moschino, ale to dom mody, a nie pojedynczy projektant.
    Twoja sukienka przypomina mi dawne szmizjerki, klasa i szyk do tego przepiękny kolor. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo ładną listę mi tu napisałaś, jest tego trochę.
      to jest sukienka po babci, a więc dobre masz skojarzenia :)

      Usuń
  11. Fioletowy to nie mój kolor, ale Tobie zdecydowanie pasuje. Świetnie wyglądasz.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, a sukienka bardziej wpada w śliwkę lub wino, właściwie wszystko zależy od światła ;)

      Usuń
  12. wow :D ...
    moj ulubiony to Kupisz

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja czekam na propozycje Valentino <3 Czekam też na ochłodę i oczywiście na nowy sezon !

    Ta śliwkowa awangarda w Twoim wydaniu podoba mi się ogromnie !

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'śliwkowa awangarda" ładnie brzmi :) dziękuję.

      Usuń
  14. Mam dokładnie tak samo , tak jak wielbię ciepełko, słoneczne dni etc. to obecne upały nie są dla mnie , a myśl o nadchodzącej jesieni cieszy mnie jak nigdy dotąd ;)
    Ta fioletowa sukienka/marynarka jest genialna , krój i kolor bomba ! Oj chętnie bym takie efektowne "coś" widziała w swojej szafie , super :)
    oj a projektantów miałabym sporo do wypisania ale do każdego podchodzę indywidualnie czasem dom mody a projektant to co innego , więc z moimi ocenami wolę poczekać faktycznie do jesieni , ostatnio jestem na etapie bardziej od projektantów wyszukiwaniu fotografów , chociaż skoro o projektantach mowa jestem bardzo ciekawa Anthony'ego Vaccarello ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także czekam na jesień, bo lato nigdy nie było moją ulubiona porą roku.
      Vaccarello potrafi ubrać kobietę, to fakt, chociaż kolekcję na jesień i zimę 14-15 oceniam osobiście wyżej niż na nachodzący sezon, ale to kwestia gustu ;) sporo u niego czerni, a ja aż tak bardzo jej nie wielbię, na razie, bo wiadomo kobieta zmienną jest ;)

      Usuń
  15. Jestem zachwycona tą sukienką/kamizelką. Świetny krój, rewelacyjny kolor.
    Z projektantów bardzo lubię Victorię Beckham i siostry Olsen- dwie różne bajki ale i tu i tu na ogół się zachwycam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sukienko-kamizelka to kolejna moja perełka po babci :)
      I Victorię Beckham i siostry Olsen także sobie cenię.

      Usuń
  16. Zastanawiam się i zastanawiam i,,,,, nie mam. Nie wiem czy to dobrze czy żle, ale nie bardzo się wstydzę z tego powodu :D
    Za to Twoja długa kamizelka genialna -dekolt fajniejszy byłby taki z klapami garnituru (ale nie, że jakaś dyskwalifikacja czy cóś) ale zarówno kolor, guziki, KIESZENIE jak również sposób w jaki to "ograłaś" - mistrzowski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale nie ma powodu do wstydu, bo ja także nie mam ulubionego projektanta, zerkam od czau do czasu i wzdycham raz do jednego, raz do drugiego, a innym razem do trzeciego ;)
      no ja także żałuję, że nie ma klap przy dekolcie, więc się lubi co się ma ;)

      Usuń
  17. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor tego plaszcza (sukienki?) jest magiczny! Jeden z moich ulubionych!

    P.S. Dolaczylam wlasnie do grona obserwatorow!

    Pozdrowienia z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. wielką przyjemność mi uczyniłaś :) witam Cię w gronie obserwatorów i zapraszam jak najczęściej :)

      Usuń
  19. Jak ja uwielbiam takie kamizelko - sukienki! Ta jest doskonała!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przede wszystkim urzekł mnie ten kolor :) Ulubionych projektantów nie mam, jednak pokazy niektórych lubię oglądać - szukam inspiracji, poznaje estetykę, wyłapuję ciekawostki. Po niektórych nazwiskach można spodziewać się wiele dobrego, czasem zaskakującego. Grunt to umieć znaleźć coś dla siebie w tych wszystkich propozycjach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie mam swojego ulubionego projektanta, bo z nimi to jest tak, że jedne projekty się kocha, drugie nienawidzi :) Gdybym miała wybrać to na pewno łatwiej byłoby mi wybrać właśnie kogoś projekt, a nie konkretną osobę :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmmm ciężki wybór wśród tyyyylu projektantów.. Na jednego się nie zdecyduję :D

    OdpowiedzUsuń
  23. nie mam ulubionego, natomiast Twoja propozycja jest bardzo ciekawa i oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten kolor to zdecydowanie mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawa propozycja,co do projektanta,to nie mam swojego ulubionego. Jest ich za wiele,aby na jednego się zdecydować. Kolor jest wyśmienity,uwielbiam takie tym bardziej na jesień. :)

    Pozdrawiam i zapraszam wszystkich do poklikania w linki,jest to dla mnie bardzo ważne. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/wspopraca_13.html

    OdpowiedzUsuń
  26. fab look

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Eh ja tez ulubionego nie mam, ale za to uwielbiam przeglądać wszystkie propozycje od a do z na style.com. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. burgund to piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny outfit, chciałbym być na pokazach na Fashion Weeku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. a ja wręcz przeciwnie - uwielbiam takie upały, tylko przeraża mnie własnie susza jaką wywołują ;(

    outfit nie w moim stylu, ale muszę przyznać że robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. co za fioletowe cudo! <3
    A pokazów nie mogę się już doczekać:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  32. a wiesz ze ja nigdy nie sledze tygodnia mody, nigdy, nigdy... kupuje sobie pozniej jakas gazete wiem co jest "modne" i juz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. cudne wdzianko kochana,ten śliwkowy kolorek to jeden z moich favorytów na palecie barw :)
    piękna!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie ważny.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.