wtorek, 22 września 2015

mała torebka - trendy, upodobania, maniera..

Nie jestem kolekcjonerką torebek. Wszystkich mam... jest to jednocyfrowa liczba. Serio. Ostatnią torebkę kupiłam w 2013 roku. Potrzebna mi była mała, wygodna, uniwersalna, wakacyjna. Z żalem będę musiała ją za chwilę wyrzucić, bo przeżyła naprawdę wiele, zwiedziła kawałek świata i niestety to widać. Pokazałam ją tu. Zanim zakupię kolejną, sprawdźmy co w modzie 'piszczy' :

 Prada

 Chanel

Emilio Pucci

Pozostając w tematyce jesiennych trendów, skoro jesteśmy przy projektach Emilio Pucci, gratuluję Kamili, autorce bloga KOKTAJL, która pierwsza rozwiązała zagadkę z poprzedniego posta. Zagadka wcale nie była trudna, prawda? ;)
A tak serio, to uważam Kamilę za niezwykle inspirującą blogerkę, którą wyróżnia ciekawy styl i wiedza. JEJ blog należy do moich ulubionych. Słowem to MISTRZ :)


 Balenciaga

 Ralph Lauren

Dolce & Gabbana

 Wrześniowy New York Fashion Week, Street Style:























 źródło zdjęć: vogue.it, kolaże własne
Lubicie takie torebkowe 'mini' ? Dajcie znać w komentarzach.

Pozdrawiam ciule i do następnego ;)

25 komentarzy:

  1. Uwielbiam małe torebeczki, ale nigdy mi się nic do nich nie mieści :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie temat na czasie, bo przed wyjazdem DuPaRyża stwierdziłam, że moja "mała czarna" (prezentowana przykładowo w "Two Pearls" ) ze złotymi wykończeniami jest już tak zdezelowana, że wstyd z nią chodzić. Nie byłam jej pierwszym użytkownikiem, bo koleżanka Mamy chciała ją wyrzucić, więc ją przygarnęłam i dobrze nam było. Nie lubię ogólnie rozstawać ze sprawdzonymi ulubieńcami, a gdy już muszę, to staram się znaleźć coś podobnego. Pogooglałam i postawiłam na to: http://www.mohito.com/pl/pl/collection/all/torby-portfele/lx269-99x/handbag. Przyznam z zadowoleniem, że sprawdza się - ciekawe tylko na jak długo ... :).

    10, z czego w ciągłym obiegu tylko 5 :).

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jestem kolekcjonerką, teraz po małej wyprzedaży i tak zostało ze 40... Wszystkie te piękności ze zdjęć bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wprost uwielbiam torebki <33 świetne propozycje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małą torebka to zdecydowanie nie mój typ. Uwielbiam duże, obszerne torby i "saszki" na pas, ale taka miniaturka dla mnie jest głównie dodatkiem do letnich i wieczorowych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham torebki! Chociaż mam ich powiedzmy 3 razy mniej niż butów, to więcej niż jednocyfrowa liczba. Nie obraziłabym się tez gdyby proporcje się wyrównały ;) A marzy mi się oczywiście pikowana Chanel... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie mam prawie wcale takich małych torebeczek, kupuję tylko okazjonalnie. Chciałabym mieć możliwość zakupu Chanelki w oryginale, ale coż, cieszę się z tego co mam ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam właśnie takie małe :)choć nie zawsze tak było :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie z torebeczkami nie po drodze ;) jedna ?!
    A ogólna liczba tez jest jednocyfrowa , bo tez nie jestem kolekcjonerem ;) i nie lubie przenoszenia rzeczy z jednej do drugiej bo zawsze coś ważnego zostJe i panika jak trzeba znaleść .
    Pochwal sie jak kupisz

    OdpowiedzUsuń
  10. Potrzebuję takiej małej torebeczki raptem na telefon i portfel, ale nadal nie znalazłam takiej co by mi przypasowała :D No to szukam dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie inspiracje świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie zdjęcia, posty etc. Bardzo inspirują.
    www.afropolkaagain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię małe torebki, choć są totalnie niepraktyczne, szczególnie, jeśli nie ma się chłopaka, który nosi wszystko w plecaku/kieszeniach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. No a ja się zastanawiam skąd przekierowanie z Twojego bloga na mój , kurde ale nabiłaś mi wejścia o.O
    Dziękuję bardzo ja pozwolę sobie zamienić słowo MISZCZ na Ciul , serio to do mnie trafia ;)
    jak ja się cieszę , że moja siostra jest kolekcjonerką torebek , zaoszczędzam mnóstwo czasu dzięki jej zajawce torebkowej i pozwalam sobie od czasu do czasu na pożyczki , a tak zupełnie serio kolekcjonerka bym sie nie nazwała ale coś tam posiadam , chociaż nie przekraczam (chyba) 10 sztuk ;)
    jak zawsze świetne propozycje , bardzo inspirujące zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia "street style" są zawsze cikawsze od tych z wybiegu :) więc wybrałabym coś z nich, np ta, która wygłąda jak prezent, jest boska :) Ale chyba nie za bardzo wygodna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Za mną "chodzi " taka z frendzlami.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja torebek mam dość sporo, choć i tak wiele sprzedałam lub wydałam (wiadomo, czasem się kupi coś, a dopiero potem pomyśli;p) . Wybrałas naprawdę bardzo ciekawe propozycje. Większość bym przygarnęła:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. hah, za mną tak jak za poprzedniczką chodzi torebka z frędzlami ;) Mam już nawet wybrane dwie! ;) Jeszcze tylko się zdecydować na którąś z nich..;)
    Serdecznie zapraszam do siebie ;)
    http://life-fashion-creation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Moją ulubioną w tym sezonie jest torebka z długimi frędzlami :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Małe , duże, worki, na łańcuszku, kopertówki - ja wszystkie Was torebki....:D Uwielbiam torby! Małe też :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj tak ...torebeczki...To moja druga największa miłość zaraz po butach. I największa zmora. Z moim zamiłowaniem do rzeczy dziwnych przygarniam wszystko co kolorowe, w zwariowany wzór co ma oczy, uszy lub może stać na półce w kuchni i udawać jedzenie. Później problemem jest wybrać coś na bardziej oficjalne wyjście. No i frędzle...jak ja kocham frędzle. Ponadto marzy mi się taka tycia furla candy w kolorze bakłażana, jej spać przez nią nie mogę;) No i sama widzisz źle ze mną;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham małe torebki :) Mieści się telefon, karta kredytowa... i nic więcej. I dobrze - człowieka nie kusi by napakować zbędnych rzeczy, a potem je dźwigać ;)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie ważny.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.