poniedziałek, 9 listopada 2015

ZŁOTE DŁUTO #10

Podsumowanie kolejnego miesiąca tym razem będzie bardzo stylowe ;) Zazwyczaj w tym cyklu postów stawiam przede wszystkim na krótkie słowne  résumé,  jednak tym razem przygotowałam przegląd ulubionych stylizacji, które najbardziej przykuły moją uwagę w ostatnim czasie. TOP 10 - to wyróżnienie dla 10 kreatywnych kobiet, które zachwycają stylem, elegancją, a także nietuzinkowym podejściem do mody. Każdą z tych stylizacji chętnie widziałabym w swojej szafie :)

Chronologia podyktowana została datą publikacji. 























Październik dostarczył mi wielu estetycznych wrażeń, ale już wiem, że listopad wcale nie będzie gorszy. Lubicie takie podsumowania? Ja bardzo :)
 Kończąc, życzę Wszystkim udanego tygodnia i samych udanych modowych doświadczeń;)


34 komentarze:

  1. Pierwsza stylizacja jest przepiękna. Dzięki Tobie odkryłam bloga CAMMY.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja odkąd Ją odkryłam, jestem wierną czytelniczką:)
      również pozdrawiam.

      Usuń
  2. Dziękuję Kochana, bardzo mi miło znaleźć się w takim zestawieniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam te podsumowania, i fajnie że nie maja one samych sztywnych ram, bo zawsze mnie czymś zaskoczysz, co miesiąc jest inaczej :). Niektóre widziałam już na blogach autorek, inne widzę po raz pierwszy. Wszystkie są bardzo fajne, eleganckie - wiadomo. Oczywiście, ja swoim natręctwem do niektórym bym już pchała kapelusz, ale nie każdy jest kapelusznikiem, więc rozumiem :) Grunt to się dobrze i pewnie czuć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz to i ja zastanawiam się, do której tu kapelusz pasowałby hihi ;)

      Usuń
  4. Dziewczyny pięknie prezentują jesienne stylizacje! Wybrałaś świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ale wiadomo, to są profesjonalistki.

      Usuń
  5. Love the collection of amazing looks!

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość z tych stylizacji kojarzę i chętnie zaglądam na prawie wszystkie blogi z tego zestawienia. Wszystkie one są nietuzinkowe i oryginalne, jest także blogerka, która samodzielnie szyje swoje stroje (wspominam tu fasonique). Jestem ciekawa jakie perełki przyniesie listopad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do fasonique mam ogromną słabość, właśnie ze względu na sztukę krawiecką, którą się tam promuje. Zdecydowana większość publikowanych stylizacji jest w moim typie :)

      Usuń
  7. Wszystkie cudne :)
    U Cammy mały minus za buty - bo wyglądają cuuuuudownie, ale jak z wybiegu, bo w praktyce to średnie połączenie :)
    Fajowe zestawienie, miły gest z Twojej strony, wiem, że profesjonalny, zawodowy etc,. ale miły (rzadko spotykany w sferze bloggerek) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło Cię 'czytać' ;)
      gest?, e tam, sobie zrobiłam dobrze, bo mam w jednym miejscu stylizacje, na które lubię zerkać ;)

      Usuń
  8. Podoba mi się takie podsumowanie :) Jeden z tych blogów odwiedzam bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza zachwyca...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwie pierwsze dziewczyny to często moje inspiracje - uwielbiam do nich zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do każdej lubię zaglądać i do Ciebie także
      ❤️❤️

      Usuń
  11. Cammy uwielbiam - stawia na klasykę, ale w oryginalny sposób. A Lamodalena tym zestawieniem skradła moje serce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem oczarowana Horkruks, nie znałam tego bloga. Serdecznie dzięki, takie podsumowania zawsze mnie inspirują;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie Panie są cudowne, każda inna, nietuzinkowa i nieprzypadkowa...
    To miłe z Twojej strony, niecodzienny gest, pięknie ❤️

    Pozdrowienia ślę

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję prawie wszystkich z nich :) Tworzą niesamowite stylizacje i zarażają pozytywnym humorem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zestawienie - większość Pań znam :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe stylizacje, naprawdę dziewczyny wyglądają super :)
    mój typ to biel plus jeans!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie stylizacje są piękne, fajny zestaw który również przypadł mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuję, że znalazłam się w takim zacnym gronie :-) Tym bardziej mi miło, że wybrałaś stylizacje prawie w całości uszytą przeze mnie :-) Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zestawienie. bardzo podobają mi się wyróżnione przez Ciebie stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny post :) Nie znałam tych blogerek, chętnie do nich zajrzę. Naprawdę świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, miło jest się znaleźć pośród tak inspirujących dziewczyn:*!!!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie ważny.