niedziela, 11 października 2015

ZŁOTE DŁUTO #9

Obiecałam sobie, że nie będę pisać na blogu o pogodzie, bo robi to co drugi bloger i tak wrześniowe słowa klucze zamieniam tym razem na frazy-klucze :
  •  "W związku z tym, że czuć już jesień..";  
  • "U mnie za oknem pogoda zmierza już ku tej jesiennej..."; 
  •  "Za niedługo jesień(...)opady, chlapy , coraz zimniej..."; 
  • " od kilku dni czuję nadchodzącą jesień, szybko robi się ciemno, poranki i wieczory są chłodne...";  
  • ''za oknem dziś szaro i deszczowo''; 
  • ''Witajcie ! ;*Jak wam mijają prawie jesienne dni .Chłodno i deszczowo ?Nom to podobnie jak i mi xD Zimno, zimno i zimno ...''
  •  "Niestety razem z przyjściem miesiąca wrzesień pogoda totalnie załamała się. Dziś od rana pada..."
  • "Nie wiem jak wy,ale ja odczuwam już jesień. Powietrze jest zupełnie inne niżeli tydzień temu,w dodatku dzień staje się coraz krótszy. Niebawem dopadnie nas prawdziwa,zimna i wilgotna jesień.'' 
Ble, ble, bleeeeeeeeeeeee...!!
Nie specjalnie trudziłam się, aby znaleźć powyższe cytaty. Pokolorowałam cytaty, żeby nie wpaść w depresję;)

Czy jest coś złego w pisaniu o pogodzie? Bynajmniej. Ale gdy od opisu pogody zaczyna się co drugi post, ja wymiękam. Moje ulubione posty zaczynają się tak:


  • Witajcie Kochani... Mamy piękny, październikwy poranek...
  • Zastanawiałam się ostatnio nad tym, że...
  • odbyłam interesującą rozmowę z ....
  • w moim mieście odbyła się ciekawa impreza...
  • książka, którą ostatnio przeczytałam zaskoczyła mnie, gdyż...
  • Ostatnio kupiłam..., zainteresowałam się....byłam...uczestniczyłam...wybieram się...
  • Nie zgadzam się z...
  • Podoba mi się ostatnia jesienno-zimowa kolekcja XYZ, gdyż....
  • Spotkałam Davida Backhama..., Jasia Fasolę..., Misia Uszatka... UFO...etc

Po takim wstępie nie wypada nic innego jak docenić i nagrodzić moim wirtualnym Złotym Dłutem blogerkę, która opisów fatalnej pogody się nie ima, a o modzie pisze rzeczowo, kompetentnie, z wielkim entuzjazmem i wciąż mnie zaskakuje swoją ogromną wiedzą. Zachęcam wszystkich do odwiedzenia MODOWYCH OPOWIEŚĆI autorstwa Laury Marii. Ja już jestem wiernym czytelnikiem.

Kolejnym blogiem, któremu pogoda za oknem nie patronuje jest...  o tym za miesiąc ;)



Na koniec jesień bez potoku banalnych słów i taką kocham najbardziej :)















źródło zdjęć: http://www.boredpanda.com/golden-retriever-autumn-dog-gabi-stickler/
http://www.boredpanda.com/autumn-photography-2014/


Pozdrawiam ciule i do następnego :)

28 komentarzy:

  1. O pogodzie najprościej, zero uczuć, emocji, wrażeń czyli najbezpieczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi to zupełnie nie przeszkadza w ujęciu blogów szafiarskich. Skoro piszemy głównie o ciuchach- to dostosowanie ich do panującej aury ma jednak zasadnicze znaczenie. Na ogół więc zakup nowego płaszcza czy wyciągniecie z szafy ulubionej kurtki kwitujemy oczywistym, stwierdzeniem, że przyszła jesień:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkim ogłaszającym ' jesień, ciapy, chlapy i zimno' gratuluję spostrzegawczości ;)

      Usuń
  3. uwielbiam jesień. to moja ulubiona pora roku <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuć w tych zdjęciach prawdziwą złotą jesień ^_^

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post and amazing pictures :)...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, aż chce się polubić jesień.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za polecenie ;* Piękne zdjęcia - ten domek! Chcę taki, chcę tam mieszkać. Ale ta jesień teraz to wcale taka okropna nie jest...nie wiem, na co narzekają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudne zdjęcia! Zakochać się można w jesienie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne ujęcia tutaj wyszukałaś, tak właśnie chcę na nią patrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne zdjęcia! Mam nadzieję, że jesień w tym roku nas rozpieści!
    PS Co do tego pisania - zgadzam się, tragedia. Ale myślę, że to mija z wiekiem i o ile ktoś jest dzieckiem to niech sobie tak pisze, a co mi tam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurna chata, a ja tu w trakcie przygotowania posta o jesieni jestem :D, można by powiedzieć, ale wtopa, tylko wtopić nie ma z czym, bo za oknami śnieg bangla :P.

    Ojj tam, jak pisać o rzeczach banalnych, to przynajmniej w niebanalny sposób (tak mi się przynajmniej wydaje ;) )

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie już powoli dobija to ciągłe narzekanie na pogodę :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też już kiedyś zwróciłam uwagę na to, że jak "nie mam o czym pisać, piszę o pogodzie". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha to prawda, na większości blogów temat pogody przewija się non stop! :D Muszę się przyznać, że sama czasem zaczynam tak pisać posty, jakoś tak łatwiej ;)
    Przepiękne zdjęcia!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pogodna to faktycznie temat zastępczy:) Dobrze, że u Ciebie jest normalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne jesienne inspiracje :) Mam wrażenie, że ciężko nie pisać o pogodzie będąc blogerką modową, tudzież szafiarką, gdyż wszelkie stylizacje zwykle są jakoś z nią połączone. Wszak każda modowa maniaczka rozpacza, gdy przygotuje piękne zdjęcia w liściach w przewiewnej sukience, a za oknem chlapa i generalnie ,,winter is coming". To takie jakby wytłumaczenie się z sytuacji ;) Czasem sama łapie się na tym, że mam ochotę zacząć od pisania o pogodzie. Teraz będę korzystać z ciekawszych wstępów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny zestaw fotek, aż miło się ogląda, bo za oknem szaro i leje leje leeeje :( i końca nie widać!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia ;)
    http://krze20.blogspot.com/
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  20. Żeby jesien byla taka jak na zdjeciach <3
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja wole jak jesień jest cieplejsza niestety ta jest okropna :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękne zdjęcia!
    U mnie właśnie intensywnie świeci słońce i podkreśla czerwień i żółć drzew, które rosną dookoła.
    Nie ma lepszej pory roku! :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie ważny.