sobota, 24 października 2015

LIEBSTER BLOG AWARD - lista pytań i nominowanych ;)


Dziękuję Wszystkim za miły odbiór i liczne komentarze pod poprzednim postem. Długo nie mogłam zdecydować się kogo mianować i jakie pytania w związku z tym zadać, aż w końcu wymyśliłam :)
Pytań nie będzie. Będą zdania, które można dokończyć według własnego uznania, zgodnie z własną wyobraźnią, najlepiej zgodnie z pierwszym skojarzeniem. Czy zdanie zostanie zakończone jednym słowem, czy rozwinięte do dłuższej wypowiedzi zależy od Was drogie NOMINOWANE ;)
Zapraszam do zabawy, której celem jest bliższe poznanie autorów ulubionych blogów, szczególnie tych nowych, z krótszym stażem w blogosferze.

Do udziału zapraszam, autorów następujących blogów:
trytosaveit.blogspot.com
blizniaczki-laskowskie.blogspot.com
brzydkiptak.blogspot.com
jultob.blogspot.com
evelinebison.blogspot.com
strudelka.blogspot.com
stylowamisja.blogspot.com
fasonique.blogspot.com
lekcjewkuchni.blogspot.com
missmoonlight-pl.blogspot.com

Zdania, które czekają na zakończenie, zaczynają się tak:

  1. Bloguję, gdyż....
  2. Gdybym nie była, tym kim jestem, byłabym.....
  3. Film, który zawsze chętnie obejrzę....
  4. Podziwiam ludzi, którzy...
  5. Ulubiona zabawa w dzieciństwie....
  6. Chciałabym nauczyć się...
  7. Lubię w sobie....
  8. W mężczyznach najbardziej cenię....
  9. Moim autorytetem jest...
  10. Polecam...


Wszystkim Nominowanym życzę przyjemnej zabawy, a pozostałym ciekawej lektury.
Pozdrawiam ciule i do następnego;)


15 komentarzy:

  1. Dzień dobry :) Dziękuję za nominacje :) Świetne pytania - po weekendzie stworzę post! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry ;) proszę bardzo, cała przyjemność po mojej stronie, życzę miłej zabawy :)

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację :) Wprawdzie już miałam okazję wziąć w tym udział, ale w najbliższym czasie postaram się ,,dokończyć zdania" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czuj się wolna, to tylko zabawa, jednak chętnie poznam Twoje 'odpowiedzi' ;)

      Usuń
  3. Zastanawiam się, czy to się kiedyś skończy :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie marudź, ciesz się, że nie jesteś mianowany i nie musisz kończyć zdania nr 8 :D

      Usuń
  4. Dziękuję za nominację! Na pewno odpowiem, kiedy będę miała czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sama byłam nominowana do tego i na prawde swietna zabawa, cos innego :) powodzenia dla nominowaych :)
    buziak, Monia

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post dear!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim :) Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację kochana, ale już brałam w tym udział, może warto by nominować kogoś, kto jeszcze nie miał okazji, bo to fajna zabawa :)

    Miłego dnia, buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za nominację, byłam już kilka razy nominowana, dlatego pozwolisz, że dopowiem tutaj:)
    Bloguję, gdyż daje mi to szansę na obserwację własnego rozwoju w gotowaniu i pieczeniu.
    Gdybym nie była, tym kim jestem, byłabym.... nie wyobrażam sobie bycia kim innym:).
    Film, który zawsze chętnie obejrzę....jakikolwiek film W. Allena
    Podziwiam ludzi, którzy...pracują jako wolontariusze.
    Ulubiona zabawa w dzieciństwie....w szkołę:)
    Chciałabym nauczyć się... mówić po włosku lub hiszpańsku
    Lubię w sobie....poczucie humoru
    W mężczyznach najbardziej cenię....dobre maniery
    Moim autorytetem jest...tajemnica:)
    Polecam...moje przepisy:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odpowiedzi, doceniam, że mimo wielu nominacji, uczyniłaś mi tę przyjemność i nie odmówiłaś :)
      ja także polecam Twoje przepisy :)

      Usuń
  10. Pięknie dziękuję za nominację, muszę w końcu stworzyć ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za nominację :-) Postaram się niedługo wziąć udział w zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie ważny.