piątek, 16 października 2015

LIEBSTER BLOG AWARD czyli killka słów o mnie..



Otrzymałam w ostatnim czasie aż 2 nominacje: bagatela 22 pytania ;) Skala trudności różnorodna, ale nie pozostawiam żadnego bez odpowiedzi. Największy szkopuł stanowiły pytania 2, 10 i 18, musiałam się dłuższą chwilę nad nimi zastanowić ;) W efekcie sama się uśmiecham, gdy czytam niektóre odpowiedzi ;)
1. Jest coś czego nie lubisz, a wszyscy inni zdają się uwielbiać? A może na odwrót?
Pudelek, 50 twarzy Greya, Centra Handlowe, poszarpane spodnie jeansowe, posty typu:5 rzeczy, które musisz mieć w szafie (ja nic nie muszę;)), markowe ciuchy - czyt. metki, Gazeta Wyborcza,    - to tylko niektóre pozycje, z którymi mi nie po drodze, mimo głośnego aplauzu większości.
 2. Czego da się nauczyć tylko z wiekiem? 
Z wiekiem pozbyłam się kompleksów oraz nauczyłam się, aby nigdy nie mówić NIGDY ;)
3. Jaki zapach kojarzy Ci się z zapachem dzieciństwa? 
powinnam napisać, że zapach ciasta drożdżowego, ale dominujący był zapach lizolu, gdyż szkoła do której chodziłam (lata 80') wszystko szorowała lizolem, stąd ten zapach towarzyszył mi przez kilka lat, wywołując oburzenie całej rodziny.
Do tych przyjemniejszych zaliczam zapach żywej choinki, w okresie świątecznym.

4. Pies czy kot? A może złota rybka?
Biorę wszystko ;)

5. Gdybyś miała wybrać jedną piosenkę, która najlepiej opisuje Twoje życie, co byłby to za utwór? 
Myślę, że jeszcze taka piosenka nie powstała. Ale w utworach Lorenca odnajduję własne emocje i wspomnienia.



6. Na co najczęściej narzekasz?
Zdecydowanie na sytuację polityczną w naszym kraju, indolencję rządzących oraz telewizyjną propagandę.

7. Miasto czy wieś?
 Przedmieście - wszędzie blisko, ale z dala od hałasu miejskiego.

8. Ulubiona metoda na relaks?
biegam, a gdy skończę, siadam na huśtawce, obok mnie siadają moje psy i patrzymy sobie razem w gwiazdy :)
9. Na co marnujesz najwięcej czasu?
obecnie internet jest największym złodziejem mojego czasu, jednak ostatnio próbuję rozwiązać ten problem i widzę efekty. 

 10. Opowiedz o najdziwniejszej rzeczy, którą zrobiłaś w życiu..
Hm, nie mm pojęcia która jest najdziwniejsza, ale muszę przyznać, że lubię sobie czasem sama ze sobą podyskutować, przynajmniej mam pewność że rozmówca jest na poziomie ;)

 11. Co najbardziej zaskoczyło Cię  blogowaniu?
Zdecydowanie liczba obserwatorów, tylu czytelników w tak krótkim czasie nie spodziewałam się. Bardzo Wam kochani dziękuję :)

12. Jak zaczęła się Twoja historia blogowania?
to było 28 grudnia 2014 roku, zdecydowałam, że już nie chcę anonimowo komentować na ulubionych blogach. Dodatkową motywacją stały moje próby krawieckie oraz prezentacja ubrań vintage, których sporą kolekcję posiadam w swoje garderobie. Blogosfera interesuje mnie także jako zjawisko społeczne.

13. Kto jest Twoją ulubioną blogerką?
 jest taka jedna, mieszka w Poznaniu ;*

14. Skąd się wziął pomysł na nazwę bloga?
Nazwa powstała spontanicznie, w ciągu kilku sekund. Pod nazwą iluminacje kryje się wszystko co mnie zachwyca i fascynuje, konwersacje to zamiłowanie do dialogu z drugim człowiekiem, stylizacje - potrzeba wyrażenia swojego stylu.

15. Jak często dodajesz posty?
średnio 5 w miesiącu.

16. Skąd czerpiesz inspiracje?
z wszystkiego co mnie otacza i wywołuje jakieś emocje.


17. Co lubisz robić w wolnej  chwili?
to zależy od dnia i pory roku, dziś wolne chwile spędzałam w towarzystwie dziadka do orzechów ;)

18. Jak widzisz siebie za pięć lat?
wysportowana, elegancka, władająca 5 językami obcymi, grająca na skrzypcach, politycznie zaangażowana, autorka bestselerowej powieści dla kobiet, właścicielka galerii w Kazimierzu Dolnym nad Wisłą, podróżniczka, bogini ogniska domowego... Widzę o wiele więcej, gdyż moja wyobraźnia nie zna granic ;)

19. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
Bez anioła stróża i pozytywnego myślenia. Bardzo się przydają !

20.  Jakie jest Twoje najwspanialsze doświadczenie życiowe?
przyjaźń i wiara w Boga.

21. Twoja największa pasja?
podróże.

22. Sposób na relaks?
patrz pkt 8, ponadto rozmowa z przyjacielem, ogień w kominku, interesująca książka, teatr, scrabble, ogród, lektura ulubionych blogów i wiele wiele innych :)


Dziękuję za nominacje. Zastanawiam się teraz kogo mianować dalej. Może ktoś na ochotnika? :)
Jeśli są śmiałkowie pytania podam w kolejnym poście.

Pozdrawiam ciule i do następnego :)


50 komentarzy:

  1. Dla mnie też internet jest złodziejem czasu, jednak to taki czas na pewnego rodzaju przyjemności - lubię czytać i pisać :)
    Patrzenie w gwiazdy - uwielbiam! A ja wybieram życie na wsi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem internet potrafi nam dać wiele przyjemności, szkoda tylko, że sieci czas umyka tak szybko;)
      gdyby nie przedmieście, też bym wybrała jednak wieś.

      Usuń
  2. Tak, Anioł Stróż to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pod jedynką podpisuję się obiema rękami (wyłączając poszarpane dżinsy;), zresztą pod szóstką i ósemką też:)

    OdpowiedzUsuń
  4. i mozna poznac cie lepiej, fajny post :)
    zapraszam na glosowanie w konkursie, na blogu wszystko opisane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te posty :) Bo lubię poznawać ludzi :)
    Grasz na skrzypcach ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło dowiedzieć się o Tobie ciekawych rzeczy. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odpowiedzi, też najczęściej narzekam na politykę. No i na rowerzystów na ulicach, którzy nie mają pojęcia o ruchu drogowym i wydaje im się, że są nieśmiertelni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za tym łańcuszkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam przedmieścia, ale chyba będę mieszkać na wsi :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak czytam twoje odpowiedzi do w 3/4 mam wrażenie ze sama je pisałam :)
    Zdecydowanie dodaje do obserwujących !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uważam, że z wiekiem można pozbyć się kompleksów. Mnie jeszcze trochę zostało, ale wszystko na dobrej drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnych odpowiedzi udzieliłaś :)
    Mamy wiele wspólnego, ale w jednym się nie zgadzamy: ja lubię poszarpane jeansy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe odpowiedzi ;)


    Pozdrawiam

    http://diylaboca.blogspot.com/

    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam też zaporoszenie do zabawy od Laury Marii , tylko ciągle nie zdążyłam do niej dołączyć.

    Tak - 18 wymiata :D !

    OdpowiedzUsuń
  15. Przedmieścia są najlepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też Internet jest największym pożeraczem czasu ;)

    http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Utwór Lorenca przecudowny jak cały soundtrack z Bandyty! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam szczerze, że każda odpowiedź wymga przemyśleń, ale na pytanie nr 10 musiałabym poświęcić szczególnie sporo czasu :)

    http://coffeewineinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super odpowiedzi:) podoba mi się jak się widzisz za 5 lat, jesteś bardzo ambitna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny tag:),a moje zdjęcia były robione w Nowym Sączu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. mi się dzieciństwo kojarzy z zapachem racuchów;D

    OdpowiedzUsuń
  22. super odpowiedziałaś :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/burgundy-color-beige.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem Ci, że po Twoich odpowiedział, wnioskuję że jesteś bardzo mądrą kobietą. Jestem pewna, że z tak zdrowym podejściem do życia mogłabym z Tobą rozmawiać bez końca :*
    Szacunek!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe LBA :) Też tu dużo odnalazłam z siebie u Ciebie :) Choć moja wyobraźnia jest karcona przez przyzwoitość :)
    Nie, żebym mówiła, że Ty jej nie masz :P Po prostu Ci jej zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Z wieloma punktami się zgadzam w całości (m.in. 1, 6, 7,9) i bardzo podoba mi się perspektywa z 18 ;) Cała inicjatywa LBA jest fajna, szkoda, że tak rzadko ostatnio praktykowana. Niektórym chyba brakuje albo pomysłów, albo dystansu, w końcu to tylko zabawa. A jest przydatna, bo można dowiedzieć się więcej o autorkach, które się lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo kreatywne odpowiedzi. Widać, że przemyślałaś te pytania i odpowiedziałaś tak,by zainteresowałaś swoich czytelników. Niektórzy nie mogą się pochwalić tą umiejętnością i piszą co im ślina na język przynosi. ;)
    Pozdrawiam
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadza się, że z wiekiem można nabyć kompleksów, no i siwych włosów :P Doświadczenia życiowego dla mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mądrze odpowiedziałaś na pytania, niewielu osobom to się zdarza ;-) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  29. No no odpowiedzi super i to że ze Sobą gadasz, bo wiesz że na poziomie, heh super odpowiedz ;)
    Sama mam tak że gadam ze sobą, nie lubię ciszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgadzam się z drugim punktem. Też mówię sama do siebie ;)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  31. Mamy wiele wspólnego! Swietne odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajnie się czyta te odpowiedzi :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie się czegoś o Tobie dowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  34. Z punktem pierwszym bardzo się zgadzam, fajnie się czytało :) Słucham utworu, który podlinkowałaś. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. This is such a lovely post! Have a great weekend dear.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    LATEST POST: Pink Sugar Cosmetics Eye Candy Eyeshadow Palette Review and Swatches
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  37. Super! Uwielbiam takie posty :) Co do pogadania sobie to też tak mam! Nie wiem czy to dziwne czy normalne ale czasem lubię sobie pogadać do siebie ;)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Można się naprawdę sporo o Tobie dowiedzieć! Widzę również, że mamy ze sobą dosyć wiele wspólnego :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  39. ja też z wiekiem pozbyłam się kompleksów :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  40. Chyba z miesiąc temu dostałam nominację do LBA i zabrać się do nich nie mam kiedy!!!Chyba najwyższa pora załatwić tę sprawę!!!
    Podpisuje się pod 2, 6 i 9 :).

    OdpowiedzUsuń
  41. Odezwę się, choć nie jestem pewna czy się przewijam w odpowiedzi:) Fajnie Cię poznać na nowo - chyba zbyt długo się nie widziałyśmy...przyjedź wreszcie! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że chodzi o Ciebie:)
      nie zdradzałam wprost, gdyż nie byłam pewna, czy sobie życzysz, szanuję ciszę, którą obecnie hula po Twoi blogu, ale miejmy nadzieje, że do czasu ;)
      cały czas trzymam za Was wszystkich kciuki.
      przyjadę nie znasz dnia, ani godziny ;)

      Usuń

Twój komentarz jest dla mnie ważny.