niedziela, 6 września 2015

ZŁOTE DŁUTO #8

Kalypso Cretan Village Resort & SPA, byłam - polecam ;)





 fotorelacja, wspomnienia, zapis, sprawozdanie, protokół, podsumowanie, résumé, streszczenie, pamiątka...morze, góry, wyspa, słońce, bikini, walizka, pejzaż, kadr, miasto, hotel, woda, plaża, drinki, balsam do opalania, last minute, all inclusive...t-shirt, szorty, frędzle, klapki, koronki, kapelusz, boho, biel
- słowa-klucze nie tylko sierpnia, ale i minionych wakacji.

O czymś zapomniałam?? W komentarzach proszę dopisać, lub ujawnić własną listę ;)



A teraz moja ulubiona 'kartka z wakacji' oraz to co lubię najbardziej, czyli gra słów, poezja w prozie, językowa wirtuozeria:
"Wróciliśmy!
Wyprodukowaliśmy jakąś kosmiczną ilość wspomnień i z radością przytargaliśmy je do Lublina.
Pławiliśmy się w doborowym towarzystwie i w ciepłej przejrzystej wodzie. Umarliśmy ze śmiechu, zagadaliśmy się na śmierć, piliśmy wino z metalowych kubków, słuchaliśmy najlepszej muzyki i wszystko zagryzaliśmy nieprzyzwoicie dobrym żarciem.
O poranku bezpardonowo smagało nas słońce, chwytało za chabety i wlekło na plażę. I znowu musieliśmy się pławić i topić smutki w jeziorze.
A nocą gapiliśmy się w niebo i łapaliśmy w sieć wspomnień zastępy Perseid.

(...)

Wracaliśmy z wywczasu drogą okrężną – przez Tatry. Cudem nie obudziliśmy Śpiącego Rycerza i cudem dotarliśmy na sam szczyt Sarniej Skały.

Jesteśmy w domu. Mentalnie jestem w górach, fizycznie też. Łańcuch górski Brudne Łachy właśnie rzucił mi wyzwanie."
 Przywołany tekst pochodzi z bloga Miss Ferreira i jest tylko skromnym wycinkiem językowego kunsztu blogerki z Lublina. Kto zna, ten wie, kto nie zna - polecam. Uwaga:  posty Miss Ferreira potrafią skraść cenny czas na dłużej. Takie językowe 'rzeźby' zasługują na moje wirtualne ZŁOTE DŁUTO ;)
Droga Miss Ferreira gratuluję i podziwiam :)

Na koniec, tradycyjnie, dziękuję Wszystkim moim czytelnikom, komentatorom oraz obserwatorom za obecność i wszelkie przejawy sympatii. Witam szczególnie wszystkich Nowych. Kochani czytelnicy i odbiorcy jesteście 'solą' tego bloga.

Pozdrawiam ciule i do następnego ;)

21 komentarzy:

  1. Lovely post, have a beautiful week! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie przesiedziałam na blogu Miss Fereira dobrą godzinę... wszystko przez Ciebie :P
    Miłego tygodnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam, już znam - smaczne te opisy, takie jak lubię :).

    Słowa klucze: upał, gorąco, skwar, nie da się wytrzymać itp ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie znałam, ale dłuto w pełni zasłużenie ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam i dłuto w pełni zasłużone :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm Kretę uwielbiam :-) Bardzo ciekawie napisany tekst, wcześniej o niej nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny tekst, dobrze dziewczyna pisze! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To Twoje pożegnanie rozbawiło mnie totalnie:) "ciule" Cię całuję:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ! Nie słyszałam wcześniej o niej ! :)

    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wczesniej o niej :)
    mogłabyś mi pomoc i poklikac ? http://faashionpashion.blogspot.com/2015/09/39-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow... Piekne slowa! :) Ladnie napisane, az chce sie czytac wiecej!

    www.kokosove.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o niej wcześniej :)
    Ładnie napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszałam :) super post
    buziaki,Monia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe pozdrowienia, spodobały mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie napisany post, uśmiechnęłam się czytając zwłaszcza ten przytoczony fragment :)
    a Kreta mocno do pozazdroszczenia :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znałam, ale zaraz poznam. ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog - obserwuję już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wybór zdjęć i ciekawie napisany post :)
    http://blummm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie napisane :) dziewczyna ma potencjał :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie ważny.