niedziela, 5 lipca 2015

ZŁOTE DŁUTO #6

Zacznę od podziękowań dla wszystkich, którzy poświęcili swój cenny czas i przeczytali mój poprzedni post. Obawiałam się, że zaczną mi odpływać obserwatorzy, bo jak napisała mi jedna z Was "pojechałam", jednak lista nie tylko nie uszczupliła się, ale powiększyła:) W związku z powyższym dziękuję za pozytywny odbiór i wszystkie komentarze.

A dziś wyróżnienie i 'inspiracje' z bloga polskiej blogerki, którą obserwuję od kilku miesięcy. Przez przypadek dowiedziałam się, że jej obecna strona jest kontynuacją poprzedniej. I właśnie ta poprzednia pochłonęła mnie na kilka godzin, bo nie sposób oderwać oczy od tak inspirującej, fascynującej zawartości. Zdjęcia pochodzą z poprzednich lat, mimo to nie tracą na aktualności, wręcz przeciwnie, zachwycają konsekwentnym wyczuciem stylu i mody.

Magda obecnie prowadzi stronę soie.pl, ale zdjęcia, które widzicie poniżej pochodzą ze stronki soie-pl.blogspot.com, Oczywiście nie muszę tego pisać, bo większość z Was doskonale zna tę kreatywną duszę :)










































Droga Magdo, Twój śmiały i awangardowy styl jest wspaniałą inspiracją. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Gratuluję i podziwiam :)

Wszystkim życzę pozytywnych wibracji na cały nadchodzący tydzień :)
Pozdrawiam.


24 komentarze:

  1. Znamy, znamy, uwielbiam jej tatuaż - linię wzdłuż ręki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda jest świetna. Bardzo konsekwentna w stylu, ale przy okazji otwarta na nowe trendy i nie zatwardziała w "noszeniu się". Znam jej blog właściwie od początku i cieszę się bardzo z jej rozwoju.
    A poza stylem wydaje się być bardzo fajną i ogarniętą babką, świetną matką i racjonalnie myślącą jednostką.
    Fajnie, że o niej napisałaś, do tego podoba mi ten miks zdjęć, które wybrałaś:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej mieć stałe grono czytelników, którzy oprócz oglądania ,,obrazków" doceniają również słowo pisane. Jeśli w poście są same zdjęcia to czasem ciężko napisać jakiś dłuższy komentarz. Wystarczy kilka słów, które staną się podstawą do jakiejś ciekawszej dyskusji.
    Wreszcie mam czas, aby nadrobić blogowe zaległości. Magdy nie miałam jeszcze okazji poznać, ale zdecydowanie mam ochotę to zrobić ;) Może nie jest to mój styl, ale podoba mi się ta konsekwencja, trochę ekstrawagancji i ciekawa uroda autorki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta dziewczyna jest nieziemska! Nigdy wcześniej nie byłam na jej blogu,i teraz żałuję, że wcześniej jej nie odkryłam :) Toż to kopalnia inspiracji:) Zdjęcia jak z voque!

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, Magda jest dokładna i konsekwenta :). Jej stylizacje mają charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze mnie fascynowały takie osobowości, charyzmatyczne i mające wiele do przekazania, A Magdy nie da się nie zauważyć, kilka razy Ją odwiedziłam na tym starym blogu właśnie, a potem gdzieś mi znikła, a ja nie szukałam. Teraz żałuję, chyba pora to nadrobić, dzięki za przypomnienie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Też do niej z chęcią zaglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Parę razy odwiedziłam jej bloga, ale faktycznie muszę przyznać, że można mu poświęcić dłuższą chwilę. Uwielbiam takie blogi, zajrzeć nie tylko na ostatni post, a przejechać przez całe archiwum. Konsekwencja to coś co dla mnie przynajmniej jest bardzo ważne i takie blogi lubię najbardziej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No patrz, nie znałam jej! A styl naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacje :) Od pewnego czasu obserwujemy jej bloga!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ma naprawdę świetny styl <3!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyna ma genialne wyczucie stylu! Te zestawy są ponadczasowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znałam tej blogerki, ale już zaglądam na jej bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczywiście te stylizacje są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam styl Magdy! Ma świetne niekonwencjonalne połączenia, które zawsze świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała kobieta. Piękna, wyrazista.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest genialna! Bardzo lubię jej stylizacje. :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo fajny blog,musisz być ciekawą babeczką :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie znałam , ale masz racje , jest intrygująca , ciekawa , cudowna i nostalgiczna

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! coś pięknego. wspaniały styl!

    OdpowiedzUsuń
  21. Inspirujący blog ! Warto regularnie zaglądać. Pozdrawiam Serdecznie, Oliwia Mrozowicz.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie ważny.