czwartek, 5 marca 2015

Project Runway

Wczoraj ruszyła nowa edycja Project Runway. Oto uczestnicy i ich pierwsze projekty:

Patryk Wojciechowski i jego projekt :
 
 Agata Mickiewicz i jej projekt:

Sara Betkier i jej projekt:

Michał 'Vandis' Zieliński i Marta Sędzicka w jego projekcie:

Piotr 'BoBear' Pyrchała i Zuza Kołodziejczyk w jego projekcie:

 Sylwia Kozubska i jej projekt:

Magdalena Ba i jej projekt:

Quoc Anh Tran i jego projekt:

 Dominika Syczyńska i jej projekt:

Bartosz Ludomir Wcisło i jego projekt:

Anna Młynarczyk i jej projek:

 Alicja Korytkowska i jej projek:

Monika Olszewska-Sulejewicz i jej projekt:

 Mariusz Rakoczy (odpadł z odcinka) i jego projekt:
źródło: http://www.plotek.pl


A Wam jak się podobał pierwszy odcinek?  Który projekt spodobał się Wam najbardziej?



42 komentarze:

  1. Oglądałam i podobał mi się wygrany projekt i ten Sylwii Kozubskiej i Michała Zielińskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie najbardziej spodobał mi się projekt Michała Zielińskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam tv wiec nie oglądałam (ale pewnie mogę to nadrobić;)). Najbardziej podoba mi się projekt Alicji Korytkowska - z miejsca ubrałabym taką sukienkę! W dodatku jej modelka jest prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam :) Najbardziej podobał mi się projekt Michała oraz Alicji Korytkowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie najfajniejsze projekty przygotowali Patryk i Piotr 'BoBear' :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej przypadł do gustu futurystyczny projekt Michała, barokowy Sylwii oraz elegancki i kobiecy Alicji. Spodobał mi się też minimalistyczny pomysł Mariusza na małą białą, ale niestety kiepsko z wykonaniem... Poza tym, jestem fanką tego programu! :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe projekty :) Najbardziej spodobał mi się ten Alicja Korytkowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam i jestem całym serduchem z finalistą odcinka! <3 melodylaniella.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Patryk mój faworyt :) Inni zbyt dużo mówią, a zbyt mało robią.

    OdpowiedzUsuń
  10. mi dwa projekty się podobały :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie widziałam tego odcinka, muszę nadrobić! Ale chyba najbardziej podoba mi się Magdaleny Banerki i Zielińskiego ; ))

    OdpowiedzUsuń
  12. po pierwszym odcinku stwierdzam, że najfajniejszy jest Patryk ;) i będę mu gorąco kibicować, reszta to zarozumiali uczestnicy, dla których liczy się tylko wygrana i to jest smutne... takim myśleniem nic nie osiągną

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie najbardziej podoba się projekt Sylwii, bardzo w moim guście ale Patryk też mega :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie najbardziej sie podoba Alicja Korytkowska i Vandis ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Korytkowskiej najlepszy:) Dziękuję za wizytę u mnie i komentarz, zapraszam częściej i zachęcam do obserwacji, ja będę wpadać po modowe inspiracje, obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja trzymam kciuki za patryka ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi najbardziej podobał się projekt Patryka i Michała :) zobaczymy co będzie dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogłam wczoraj obejrzeć niestety :-( muszę nadrobić jak najszybciej :-) Podoba mi się ten pikowany projekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię project runway, obejrzałam cały poprzedni sezon :)
    mogłabym prosić o kliknięcie w ostatnim poście? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Sylwia Kozubska, Alicja Korytkowska i Dominika Syczyńska zdecydowanie!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. cudne projekty, dwie złote suknie i oliwkowa podbiły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Pani Mickiewicz podoba mi się najbardziej. Niestety, wydaje mi się, że ci ludzie po tym programie stają się marionetkami stacji. Moja koleżanka brała udział w mamtalentach etc. i w sumie podpisują tam niewolnicze kontrakty.

    OdpowiedzUsuń
  23. wooow! pierwsza edycja byla mega! musze zaczac ogladac nowa!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  24. Alicja Korytkowska ;), czyli prosto i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się projekt Alicji Korytkowskiej :)) mogłabym załozyć tą czarną sukienkę ;D
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. alicja korytkowska oraz mariusz rakoczy stworzyli jako jedyni sukienki, ktorych nie wstydzilabym sie zalozyc!

    OdpowiedzUsuń
  27. nie oglądałam, ale muszę przyznać, że kilka projektów mi się podoba! :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziwaczne te stroje, ale śmieszne :-).

    OdpowiedzUsuń
  29. Oglądałam. Michał jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Każdy projekt ma coś w sobie :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo, ale to bardzo specyficzne osoby i na pewno będzie ciekawie!! :D
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. mnie się podobał najbardziej projekt wygrany

    _________________________
    minimalist styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo podobał mi sie projekt Michała:) ale i tez Patryka, który zwyciężył:)
    dziękuję za odwiedziny u mnie:)
    udanego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  34. lubię ten program a projekty naprawdę warte uwagi

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę obejrzeć w końcu pierwszy odcinek :D

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: krata dla NIEGO, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Oczywiście oglądałam i mam już swoich 3 faworytów :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  37. All these dresses are stunning and so unique!
    Sending you much love!
    Larissa

    OdpowiedzUsuń
  38. ja oglądam! oglądałam poprzednią edycję i tę już lubię :3

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam! :) jak dla mnie póki co Patryk, Michał i Alicja. reszta albo nijaka, albo za bardzo przesadzona. :p

    OdpowiedzUsuń
  40. kazdy projekt jest ciekawy i ma w sobie coś co się podoba :)

    obserwuje.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie ważny.